500 zł na dziecko

81. Data: 2015-10-28 18:40:07

Temat: Re: 500 zł na dziecko
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
- pokaż cytowany tekst -
Bo wyspecjalizowane gabinety sa lepsze niz te protezy w szkołach.
Co za problem isc z dziecmi do porzadnego gabinetu? Sa bezpłatne w ramach
NFZ...

I większość polaków stać na wyspecjalizowane gabinety tak? I dlatego polacy mają
najgorsze zęby w europie, chodzi o próchnicę u młodych, bo tak do tych specjalistów
namiętnie chodzą?

82. Data: 2015-10-28 19:23:28

Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-28 o 18:40, glob pisze:

> I większość polaków stać na wyspecjalizowane gabinety tak?
Budzik pisał że są bezpłatne w ramach NFZ ale nie wiem czy to prawda.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

83. Data: 2015-10-28 19:29:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Rezmer
W dniu 2015-10-28 o 18:40, glob pisze:

> I większość polaków stać na wyspecjalizowane gabinety tak?
Budzik pisał że są bezpłatne w ramach NFZ ale nie wiem czy to prawda.

Bezpłatnie to sobie możesz tylko przednie zęby zrobić jedynki i dwójki.

84. Data: 2015-10-28 21:21:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja
Piotr Rezmer
> [...]

Budzik pisał że są bezpłatne w ramach NFZ ale nie wiem czy to prawda.

Bezpłatnie to sobie możesz tylko przednie zęby zrobić jedynki i dwójki.

Zęby im w polsce bezpłatnie zrobią dobre, dlatego nie masz na podstawowe sprawy
medyczne, bo z tych pieniędzy buduje się kościoły. A taki głupi Owsiak biega, prosi,
błaga, o sprzęt chociaż do ratowania dzieci, gdzie kasa na sprzęt poszła na
episkopat. Ja bym wypiął dupę dopuki kler kradnie budżet z naszych pieniędzy.

85. Data: 2015-10-28 21:26:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-28 o 08:09, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Na swoja, bachorową, nie zdumionego.

Dopóki mamy system repartycyjny (a taki mamy w dużej mierze), to te
dzieci będą pracowały na emeryturę zdumionego także.
A nawet jeśli system byłby inny, to wszystko zależy od przyszłych
dorosłych bachorów.

Ewa

86. Data: 2015-10-28 21:27:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-28 o 08:43, XL pisze:

> Nie wszystko jedno Ci?

Nie jest mi wszystko jedno.

Ewa

87. Data: 2015-10-28 21:35:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2015 21:27:34 +0100, FEniks napisał(a):

> Nie jest mi wszystko jedno.

Co proponujesz?

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

88. Data: 2015-10-28 21:48:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-28 o 21:35, Ikselka pisze:

> Co proponujesz?

Nie startowałam w wyborach.

Ewa

89. Data: 2015-10-28 21:57:07

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> [...]
>będą pracowały na emeryturę zdumionego także.
>A nawet jeśli system byłby inny, to wszystko zależy od przyszłych dorosłych

Zależeć zależy, ale na emeryturę zapracował sobie zdumiony i nie jest ona
prezentem od cudzych bachorów.

90. Data: 2015-10-28 21:58:18

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

7.0.0.1...

Użytkownik Ghost g...@e...com ...

>To po co sie ograniczac... :)
>Osobny przelew na składke emerytalna, rentowa, wypadkowa, chorobowa itp...

No przecież tak jest (prawie).

Polska NIE dla Muzułmanów!
Muslim, Muslim Über Alles!
NASZA KWOTA wypełniona.