6-latek problemy z nauką w przedszkolu

następny post »
From: "Aleksa_Be" <d...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: 6-latek problemy z nauką w przedszkolu
Date: Mon, 17 Oct 2005 11:10:48 +0200

Witam!

Mój 6letni siostrzeniec ma problemy z nauką w przeszkolu, moja siostra
przypuszcza że to dysleksja,
chciałabym się dowiedzieć czy już zacząć się martwić że jest trochę do tyłu
od innych dzieci , czy dać mu szanse żeby szedł swoim tempem?
czy istnieją jakieś ćwiczenia żeby zachęcić go do nauki literek?ma słaba
pamięć- nie wiem czy nie chce mu się zapamietywać czy chce ale nie potrafii
może znacie w internecie stronę gdzie są ćwiczenia dla 6latków z takimi
problemami?
dziekuję za każdą pomoc
Aleksa_Be