A JA TĄ GRUPKĘ LUBIĘ!!!

1. Data: 2003-07-16 08:10:34

Temat: A JA TĄ GRUPKĘ LUBIĘ!!!
Od: Anna Łukaszewska <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomo, że każdy może się w końcu zirytować na bezsensowne ględzenie,
więc nie dziwię się komentarzom "starych". Czytam Was od roku i uważam,
że w aktualnej formie grupa jest bardziej dla ludzi - tzn. więcej fajnych
przepisów do wykorzystania. Archiwizuję je sobie skrzętnie i gdy za
miesiąc przyjdzie mi zacząć gotować dla mojego męża:) na pewno zacznę się
udzielać - konkretnie!!

Dzięki i pozdrawiam
Lukaszka

P.S. A tych, którzy tworzyli tę grupę pocieszę: udało się Wam
wyeliminować pytania o pizzę, z "pyskówkami" też Wam się uda:))
Powodzonka

1. Data: 2003-07-17 07:26:00

Temat: Re: A JA TĄ GRUPKĘ LUBIĘ!!!
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Łukaszewska" <a...@t...com.pl> napisał
w wiadomości news:20030716.8103409@h-ania.teletronic.com.pl...

P.S. A tych, którzy tworzyli tę grupę pocieszę: udało się Wam
wyeliminować pytania o pizzę, z "pyskówkami" też Wam się uda:))
Powodzonka

no cos Ty! Przeciez co jakis czas sa dyskusje o pizzy :)))
Jakos wole pizze zima :)

wkn

nareszcie :-)
Lody dla ochłody :)