Magdy Bassett brownies- wspomnienie

1. Data: 2003-07-17 07:46:11

Temat: Magdy Bassett brownies- wspomnienie
Od: "EwaTe" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli już mowa o lodach, czy pamiętacie wspaniałe Brownies, które się je z
lodami, Magdy Bassett? Brakuje mi ostatnio doskonałych przepisów Magdy.
Magdo, kiedy książka?

1. Data: 2003-07-17 08:17:52

Temat: Re: Magdy Bassett brownies- wspomnienie
Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wklejam dla potrzebujących :))))

Brownies
80 gr masla
80 gr gorzkiej czekolady
330 gr cukru
3 jajka
100 gr maki
Brownies piecze sie w kwardatowych lub prostokatnych blachach. Moja
blacha ma 20 cm x 20 cm x 4 cm

Rozgrzac piec do 180C/350F.
Blache wysmarowac maslem.
W srednim garnku na malym ogniu rozpuscic maslo z czekolada, zdjac z
ognia, dodac cukier i jajka, dobrze wymieszac widelcem, dodac make,
wymieszac, az nie bedzie widac maki, przelac do formy, piec 35 minut lub
az do momentu, gdy ciasto sie lekko wzniesie i zacznie pekac, a
powierzchnia ma cienka skorupke. Ostudzic w blasze15-20 minut, kroic na
kwadraty, podawac cieple, najlepiej z lodami.
Brownies powinny sie mazac i wygladac w srodku jak nieupieczone ciasto.
Nie nalezy ich przepiec, bo beda niedobre.
Magdalena Bassett

pozdrawiam
rahab

1. Data: 2003-07-17 08:59:22

Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brownies
> 80 gr masla
> 80 gr gorzkiej czekolady
> 330 gr cukru
> 3 jajka
> 100 gr maki
> Brownies piecze sie w kwardatowych lub prostokatnych blachach. Moja
> blacha ma 20 cm x 20 cm x 4 cm
Hm ... wyglada wysmienicie sprobuje, mozecie mi tylko pomoc i tak na
szklanki to jakos pzreliczyc ???

Ata
ach az mi slinka leci ..................

1. Data: 2003-07-17 11:40:07

Od: "EwaTe" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm ... wyglada wysmienicie sprobuje, mozecie mi tylko pomoc i tak na
> szklanki to jakos pzreliczyc ???

> ach az mi slinka leci ...
Ja też wszystko zawsze przeliczam na szklanki. Zwykle robię półtorej
porcji i wtedy te ilości są następujace:

12 dkg masła /trzeba sprawdzić, ile gramów jest w kostce/,
12 dkg czekolady /tak samo/,
2 szklanki cukru /może odrobinkę mniej/,
4 i pół jajka,
3/4 /trzy czwarte/ szklanki mąki

1. Data: 2003-07-17 14:35:10

Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaTe <t...@w...pl> napisał(a):

> Jeśli już mowa o lodach, czy pamiętacie wspaniałe Brownies, które się je z
> lodami, Magdy Bassett?

ooo, tototo...odkrylam je dopiero niedawno polecialo dwa razy w tygodniu :)

mandra

1. Data: 2003-07-17 14:56:17

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

EwaTe wrote:

> Jeśli już mowa o lodach, czy pamiętacie wspaniałe Brownies, które się je z
> lodami, Magdy Bassett? Brakuje mi ostatnio doskonałych przepisów Magdy.
> Magdo, kiedy książka?

Ach, jak mi milo. Ksiazke dostalam od drukarza wczoraj - jest malutka,
nie bylo czasu na wiecej, zawiera okolo 60 przepisow, trzy z nich
zilustrowane krok po kroku (ptysie, biscotti i paj). Na razie jest po
angielsku. Na SBN wydam nastepna, tym razem grubsza. W ten weekend mamy
Festiwal Lawendowy i mamy nadzieje sprzedac cale wydanie (2 tysiace
ksiazek). Co mi zostanie, trafi do internetu.

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-07-17 16:56:59

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Festiwal Lawendowy i mamy nadzieje sprzedac cale wydanie (2 tysiace
> ksiazek). Co mi zostanie, trafi do internetu.

Magdo - a kiedy planujesz po polsku? jestem bardzo chetna!

1. Data: 2003-07-17 21:18:31

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.07.2003 18:56, Użytkownik rena napisał :

> Magdo - a kiedy planujesz po polsku? jestem bardzo chetna!

Ja też :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński