Re: Magdy Bassett brownies- wspomnienie

From: Magdalena Bassett <m...@o...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Magdy Bassett brownies- wspomnienie
Date: Thu, 17 Jul 2003 07:56:17 -0700

EwaTe wrote:

> Jeśli już mowa o lodach, czy pamiętacie wspaniałe Brownies, które się je z
> lodami, Magdy Bassett? Brakuje mi ostatnio doskonałych przepisów Magdy.
> Magdo, kiedy książka?

Ach, jak mi milo. Ksiazke dostalam od drukarza wczoraj - jest malutka,
nie bylo czasu na wiecej, zawiera okolo 60 przepisow, trzy z nich
zilustrowane krok po kroku (ptysie, biscotti i paj). Na razie jest po
angielsku. Na SBN wydam nastepna, tym razem grubsza. W ten weekend mamy
Festiwal Lawendowy i mamy nadzieje sprzedac cale wydanie (2 tysiace
ksiazek). Co mi zostanie, trafi do internetu.

Magdalena Bassett