A Panslawista daje tańczy ...

1. Data: 2014-05-19 15:18:28

Temat: A Panslawista daje tańczy ...
Od: "jerzy n." <j...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/photo.php?v=635185496556994
&set=vb.175382925870589&type=2&theater

2. Data: 2014-05-19 16:24:03

Temat: Re: A Panslawista daje tańczy ...
Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jerzy n." <j...@o...com> schrieb im Newsbeitrag
news:537a04a6$0$2152$65785112@news.neostrada.pl...
> https://www.facebook.com/photo.php?v=635185496556994
&set=vb.175382925870589&type=2&theater

Akurat do miłosników Panslavisty sie nie zaliczałem, ale:

1. Bądź tak miły, pojebie i zostaw zmarłego w spokoju,

2. Filmik starszy od internetu, ze snu zimowego się obudziłeś?

3. Data: 2014-05-19 16:27:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 May 2014 15:18:28 +0200, jerzy n. napisał(a):

> https://www.facebook.com/photo.php?v=635185496556994
&set=vb.175382925870589&type=2&theater

Na pewno w Twojej pamięci. Czyli dobrze jest...

4. Data: 2014-05-20 01:54:31

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-19 15:18, jerzy n. pisze:
> https://www.facebook.com/photo.php?v=635185496556994
&set=vb.175382925870589&type=2&theater

super gość z filmiku, bawi się i pierdolą go durne opinie sierot z kuchni

5. Data: 2014-05-20 02:32:20

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2014 15:18, jerzy n. pisze:
> https://www.facebook.com/photo.php?v=635185496556994
&set=vb.175382925870589&type=2&theater

To zabawne miało być?

--
Pozdrówki
Anai

6. Data: 2014-05-20 09:55:22

Od: "jerzy n." <j...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-20 01:54, Dawid pisze:
&set=vb.175382925870589&type=2&theater

> super gość z filmiku, bawi się i pierdolą go durne opinie sierot z kuchni

Dokładnie , pojawił się ten filmik na FB i warto przypomnieć człowieka...

7. Data: 2014-05-20 10:23:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 May 2014 09:55:22 +0200, jerzy n. napisał(a):

&set=vb.175382925870589&type=2&theater

> Dokładnie , pojawił się ten filmik na FB i warto przypomnieć człowieka...

To NIE JEST Panslavista - to jakiś Turek. Zostaw P. w Wiecznym Spokoju!

8. Data: 2014-06-09 23:54:18

Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-19 15:18, jerzy n. pisze:
> https://www.facebook.com/photo.php?v=635185496556994
&set=vb.175382925870589&type=2&theater

Pansraka już odszedł, wieczne odpoczywanie, a ty nie wyczyniaj danse
macabre nad jego trumną. I HCWD

odwrotnosc smazenia-urzadzenie
Żywność?
Suszona włoszczyzna