Żywność?

1. Data: 2014-05-11 14:32:52

Temat: Żywność?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko długoterminowo paczkowane. A w każdej paczce dawka trucizny.
napoje, wędliny, mięso, warzywa.
Ludzie, nie jedzcie tyle(!) tego paczkowanego zatrutego gówna!
Zakładajcie grupy solidarnych zakupów!
Ja właśnie o tym myślę. Jest na kim się wzorować:
http://www.chillibite.pl/p/grupa-solidarnych-zakupow
.html

2. Data: 2014-05-11 15:01:24

Temat: Re: Żywność?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zakładajcie grupy solidarnych zakupów!
> Ja właśnie o tym myślę. Jest na kim się wzorować:

Pomysł wcale nienowy. Odmiana idei zwanej rolnictwem wspieranym
społecznie. Przypełzło jak większość ekonowinek ze zgniłego Zachodu.
Pomysł zresztą bardzo godny popularyzowania.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

3. Data: 2014-05-11 16:35:40

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zakładajcie grupy solidarnych zakupów!
> Ja właśnie o tym myślę. Jest na kim się wzorować:

To nie zawsze prawda. Sałata paczkowana jest słabiej konserwowana niż ta
luzem.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

4. Data: 2014-05-11 16:51:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 May 2014 16:35:40 +0200, Stokrotka napisał(a):

.html

> To nie zawsze prawda. Sałata paczkowana jest słabiej konserwowana niż ta
> luzem.

Jasssne :-/

Suszona włoszczyzna
Smardze