Strona główna Grupy pl.soc.uzaleznienia A ja jestem maniakiem kompowym - hhehe i wcale nie jest mi z tego powodu głupio! A ja jestem maniakiem kompowym - hhehe i wcale nie jest mi z tego powodu głupio!

A ja jestem maniakiem kompowym - hhehe i wcale nie jest mi z tego powodu głupio!

następny post »
Data: 2001-12-29 14:52:48
Temat: A ja jestem maniakiem kompowym - hhehe i wcale nie jest mi z tego powodu głupio!
Od: dEiMoS <d...@c...pl>

I to, że ktoś mi mówi, że jestem uzależniony od kompa - heh, to nic nie
znaczy... Jasne, że jestem i dobrze mi z tym!
Inni mają gorsze manie ;-P

Trzeba się cieszyć z tego co się lubi robić ;-)
Pozdrawiam wszystkich maniaków _GNU_.

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski ## mailto:d...@c...pl #
## http://213.76.204.186 # iCQ:59367544 # GG:88988 ##