A propos Medei i Czarodziejskiego...czegoś, a dokładniej "Mental"

1. Data: 2010-01-10 12:56:54

Temat: A propos Medei i Czarodziejskiego...czegoś, a dokładniej "Mental"
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj oglądałam TV i TEŻ myślałam o was.

Wczoraj, na Fox Life wyłowiłam coś interesującego - serial Mental. Tu trochę
wkleję: "Dr Jack Gallagher jest dyrektor oddziału szpitala psychiatrycznego
w Los Angeles. Lekarz znany z niekonwencjonalnych metod leczenia, za wszelką
cenę stara się odkryć, co kryje się za objawami leczonych przez siebie
pacjentów. W pracy przyjmuje najcięższe przypadki chorób umysłowych. Chcąc
zdiagnozować przypadłość - próbuje "wejść" w umysły chorych."

W sumie "House" tylko od tego co człowiekowi siedzi między uszami.

Spodobało się!
Tym bardziej, że trafiłam na odcinek, który odwoływał się do opisu
przypadku, który czytałam nie tak dawno. Jakiś opis samego przypadku
znalazłam tu:
http://www.wici.info/News,brucebrendadavid_czyli_ska
d_sie_bierze_plec,11773.html

A wracając do wizyty z Medeą w Operze - w ilu właściwie miejscach
znajdowaliśmy się wczoraj jednoczesnie?

MK

--
***
Mieszkał w samym sobie

2. Data: 2010-01-10 13:00:24

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 10-styczeń-10, gdy Vilar wymamrotał:

> Wczoraj oglądałam TV i TEŻ myślałam o was.

przypominam, ze dziś film anonsowany przez cb.
http://www.telemagazyn.pl/program/3505427316.html
:)

> A wracając do wizyty z Medeą w Operze - w ilu właściwie miejscach
> znajdowaliśmy się wczoraj jednoczesnie?

ja non-stop o was wszystkich myślę :)

--

jeśli chcesz opuścić trening, opuść.

3. Data: 2010-01-10 13:04:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

O dzięki, pozaczepiam o to oczy. MK

4. Data: 2010-01-10 14:18:17

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty to masz ten mózg pojemny..... MK

5. Data: 2010-01-10 20:06:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ważny przykład tego jak współczesna nauka produkuje "dowody"
do z góry przyjętych twierdzeń, i do czego jest zdolna, aby postawić
na swoim.

Przykład makabryczny i wstrząsający, ukazujący kto jest rzeczywistą
ofiarą kalekich twierdzeń nieodpowiedzialnych ludzi o niedorozwiniętych
umysłach zaadoptowanych przez naukę.

--
CB

6. Data: 2010-01-11 09:27:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe było BARDZO, ale niestety krótko.
Wyciągnieta na kanapie, owinięta kocem dociągnełam do
rzeczowników-czasowników Zdążyłam pomysleć: "Rany, jakie to ciekawe. To
dlatego my bezsensownie otaczamy się rzeczami? Może trzeba nauczyć się
języka, zeby...zmusić się do robienia?" I więcej nie pamiętam. Popłynełam
łagodnie, ale za to z chrapką.
Całe szczęście 16.01 jest powtórzenie.

MK

PS. Genialne jest zobaczenie innej logiki. Nowego i ciekawego terytorium do
obwąchania i...użycia.

7. Data: 2010-01-11 09:47:54

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 11-styczeń-10, gdy Vilar wymamrotał:

> PS. Genialne jest zobaczenie innej logiki. Nowego i ciekawego terytorium do
> obwąchania i...użycia.

zawsze jak uda mi się spojrzeć na cos inaczej, jest olśnienie.
czasami po paru latach, hehe :)

--

kiedyś to nie było sygnaturek.

Re: Średnia wieku uczestników psp
NA DZIEN DOBRY
Można napisać łaskawie tekst.
Średnia wieku uczestników psp
Papageno i Czarodziejski fiut - pożywka dla świeżej krwi