Re: Średnia wieku uczestników psp

1. Data: 2010-01-10 09:23:08

Temat: Re: Średnia wieku uczestników psp
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "medea" <e...@p...fm>
Data: 10 stycznia 2010 10:15

> Trochę w tym prawdy. Ale obstawiam, że jesteś około trzydziestki.
>
> Ewa

Tej osoby nie da się przekonać, bo nie rożróżnia ciała od ducha,
więc nie wie, że wiek ciała które JEST nie zależy
od psychicznego samopoczucia, które ISTNIEJE.
Wierzy w bajki jak każdy religiant. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

2. Data: 2010-01-10 16:14:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> więc nie wie, że wiek ciała które JEST nie zależy
> od psychicznego samopoczucia, które ISTNIEJE.

Ręce odpadają.

NA DZIEN DOBRY
Można napisać łaskawie tekst.
Średnia wieku uczestników psp
Papageno i Czarodziejski fiut - pożywka dla świeżej krwi
Re: Choćbym chciał nie wiadomo jak