Akumulator do domowej wkrętarki

21. Data: 2012-03-12 18:44:27

Temat: Re: Akumulator do domowej wkrętarki
Od: "k.marciniak" <a...@m...gd.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak kto woli. Właśnie filnąłem w archiwum i moja wkrętarka ma 16 lat
> kupiona za 250 zł

Ja 2 lata temu kupiłem zielonego Boscha /wkrętarka/ i powiedział nigdy
wiecej - po około 6 miesięcy bateria nie wytrzyma naładowana nawet
jednego dnia !!!!!!! tzn. rano jest naładowana i nawet wyjeta z
wkrętarki wieczorem jest pusta :(

--
Krzysiek M.

22. Data: 2012-03-12 21:27:30

Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k.marciniak" <a...@m...gd.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiecej - po około 6 miesięcy bateria nie wytrzyma naładowana nawet jednego
> dnia !!!!!!! tzn. rano jest naładowana i nawet wyjeta z wkrętarki

Pomijacie istotny szczegół, o który miałem już Krzyśkowi wytknąć. On kupił
zielonego Boscha 16 lat temu. Ty swojego 2 lata temu. To bardzo istotna
różnica.

23. Data: 2012-03-14 07:02:11

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 12 marca 2012, 22:27:30 UTC+1 użytkownik Iksinski napisał:

> Pomijacie istotny szczegół, o który miałem już Krzyśkowi wytknąć. On kupił
> zielonego Boscha 16 lat temu. Ty swojego 2 lata temu. To bardzo istotna
> różnica.

Oj tam, oj tam. Mój zielony Bosh (wiertarka udarowa) kupiony ponad 10 lat temu padł w
zeszłym roku na wierceniu w gresie (prawdą jest że zaczął szwankować ze cztery lata
wcześniej tj. po budowie domu jak go "fachowcom" pożyczyłem).

--
ZZ@private

24. Data: 2012-03-18 20:17:45

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Mar 2012 09:14:57 -0800 (PST), ZbyszekZ napisał(a):
> Doładowywać akumulator Cr?
No to ładować, skoro mu się rozładowuje :->

--
- bo zaburza naturalną kolejność czytania.
- dlaczego?

Zarowka halogenowa LED
Belfort DigiWx Ellen H. Robinson LOVES BLACK PRICK SEMEN JISM
Termometr zaokienny
zawór bezpieczeństwa
Zegar elektroniczny