Ciasto amerykańskie - prośba

1. Data: 2001-10-22 12:43:08

Temat: Ciasto amerykańskie - prośba
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani !
Czy ktoś ma przepis na takie amerykańskie (jak w serialach) ciasto z
nadzieniem owocowo - galaretkowym, w jednorazowych aluminiowych foremkach.
Z góry dziękuję.

pozdr.nann

1. Data: 2001-10-22 18:40:18

Temat: Re: Ciasto amerykańskie - prośba
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

nann wrote:

> [...]
> Czy ktoś ma przepis na takie amerykańskie (jak w serialach) ciasto z
> nadzieniem owocowo - galaretkowym, w jednorazowych aluminiowych foremkach.

Chyba musialabys podac troche wiecej szczegolow.
MB

1. Data: 2001-10-22 19:06:07

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nann" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktoś ma przepis na takie amerykańskie (jak w serialach) ciasto z
> nadzieniem owocowo - galaretkowym, w jednorazowych aluminiowych

American pie?:-))
DominikaNM

1. Data: 2001-10-22 19:06:39

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości

> Chyba musialabys podac troche wiecej szczegolow.
> MB

Magda! a moze podasz przepis na amerykanskie ciasto czekoladowe...

Mechcia

1. Data: 2001-10-23 06:30:42

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Magda! a moze podasz przepis na amerykanskie ciasto czekoladowe...

czy tu chodzi o brownies? jeśli tak, to ja się dołączam do prośby o przepis.
pozdrawiam,

1. Data: 2001-10-23 06:46:01

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona szumnie zwana Magdalena Bassett wzięła i naskrobała, co następuje:

> Chyba musialabys podac troche wiecej szczegolow.

Rety, trudno podać więcej szczegułów o czymś co dziecię widzi w telewizorni
i chce takie ciacho ;o)
chiba proszkowe, aluminiowa foremka wylepiona tymże ciastem w środku
galaretkowato - owocowe nadzienie (truskawki, jabłka, wiśnie) i przykryte
"kołderką" z ciasta....cóż więcej ? Może teraz da radę zidentyfikować ?
z góry w imieniu dzieci dziękuję :)

nann

1. Data: 2001-10-23 08:18:56

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys sciagnalem z tej grupy przepis na ciasto - American Pie - chyba podane
przez Ciebie Magdo i tak mysle ze przdmowcy chodzi wlasnie o ten przepis -PS.
wysmienite ciasto i gosci ono u nas w domu przynajmniej raz w miesiacu - dzieki

1. Data: 2001-10-23 08:31:57

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kw" <k...@a...wbc.lublin.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
przepis -PS.
> wysmienite ciasto i gosci ono u nas w domu przynajmniej raz w miesiacu -

Czy mozesz podac na grupie ten przepis albo info gdzie go szukac w archiwum
(m-c/rok)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-10-23 11:03:18

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak nie zapomne to jutro go przedstawie

1. Data: 2001-10-23 12:27:39

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona szumnie zwana kw wzięła i naskrobała, co następuje:

> jak nie zapomne to jutro go przedstawie

dzięki straszne

nann

I'm back
menu ...
golaski
witam po baardzo długiej przerwie i pytam
Bigos w wersji francuskiej