Antybiotyk vs. alkohol + koncert rockowy

następny post »
From: "szpon" <s...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Antybiotyk vs. alkohol + koncert rockowy
Date: Fri, 11 Jul 2003 13:44:56 +0200

Witam szanownych grupowiczów. Pech chciał, że złapałem kleszcza i lekarz
przepisał mi Doksycyclinę, którą muszę przyjmować 2x dziennie, przez 3
tygodnie. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie to, że 18-19 lipca odbędzie
się - jak co roku - jeden z największych w Polsce, koncertów rockowych.
Wiadomo jako to jest na koncertach rockowych ze spożyciem alkoholu ;-) Moje
pytanie jest następujące: jak dużą dawkę alkoholu można spożyć przy
jednoczesnym zażywaniu tego antybiotyku, tak by nie przekroczyć "granicy
bezpieczeństwa"? Czy może lepiej odstawić antybiotyki na okres tych dwóch
dni? A może mimo wszystko skonsultować się bezpośrednio z lekarzem? A może
znacie jakieś używki, których spożycie nie koliduje z tym antybiotykiem?

Wiem, że pytanie będzie dla większości z Was banalne, ale znalezienie
odpowiedzi na nie jest dla mnie bardzo ważne, gdyż czekam z niecierpliwością
na ten koncert już prawie rok i jest to właściwie moja jedyna wakacyjna
rozrywka, dzięki której mogę choć na chwilę zapomnień o pracy i studiach.
Dlatego nie chciałbym się wyróżniać od reszty fanów ciężkiej muzyki i bawić
się tak dobrze jak zwykle :-)

PS. 18-19 lipca przypada w 2 tygodniu mojej kuracji antybiotykowej (tydzień
przed jej końcem).

Z poważaniem,
--
Piotr Slawinski (a.k.a. szpon) GG#782837, Tlen: szponik
Strona domowa: http://www.PiotrSlawinski.iig.pl