Antybiotykoterapia a grzybica

następny post »
Data: 2002-05-26 22:01:44
Temat: Antybiotykoterapia a grzybica
Od: Saanale <S...@p...fm>

Zaczelam antybiotykoterapie (Unidox) i lekarka przepisala mi na
wszelki wypadek Clotrimazolum, zebym smarowala sie w miejscach
intymnych, jezeli bede miala jakies niepozadane objawy typu swiad itd.
Troszke mnie tym zaskoczyla (bo to dermatolog) i nie wiem dokladnie w
jaki sposob mam tego kremu w razie czego uzywac.
Mam dotyczace tego problemu jeszcze jedno pytanie. Jak ustrzec sie
przed grzybica? Czy wystarczy pic kefiry, jogurty itd, czy tez trzeba
sie zaopatrzyc w jakis medykament z apteki. Dawno temu czesto u mnie w
domu byl jakis specyfik, ktory mial cos wspolnego z kwasem mlekowym
(laktovit, czy cos w tym rodzaju, nie pamietam nazwy). Czy cos takiego
mozna nabyc w aptece? Czy to jest skuteczne i czy nalezy stosowac to
dopiero po antybiotykoterapii, czy podczas antybiotykoterapii.

Saanale