Arbuz ...

1. Data: 2003-07-29 08:28:20

Temat: Arbuz ...
Od: Tomek Głowacki <tomek@_wywalto_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam baaardzo dużo arbuza w pokrojonych kawałeczkach, pozostałość z
ponczo-sałatki która zmieściła się w całości w wydrążonym arbuzie....
niestety, leży mi to w lodówce i nie wiem co z tym zrobić - szkoda
wywalać. Tylko nie mówcie żeby zrobić sałatkę owocową ;) help!

Pozdrawiam,
Tomek

1. Data: 2003-07-29 08:43:31

Temat: Re: Arbuz ...
Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety, leży mi to w lodówce i nie wiem co z tym zrobić - szkoda
> wywalać. Tylko nie mówcie żeby zrobić sałatkę owocową ;) help!

Wiesz co ja bym to alkoholem nasaczyla i zamrozila bardzo fajne kostyki lodu
wychodza :)))

Ata

1. Data: 2003-07-29 09:31:06

Od: Tomek Głowacki <tomek@_wywalto_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

ata wrote:

> Wiesz co ja bym to alkoholem nasaczyla i zamrozila bardzo fajne kostyki lodu
> wychodza :)))
>
> Ata

No też niezłe :) A czy można coś nie desrowego z tego arbuza zrobić ?
(tak zgaduję...)

Pozdrawiam,
Tomek

1. Data: 2003-07-29 09:32:39

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ata" <a...@r...pl> napisała:

> Wiesz co ja bym to alkoholem nasaczyla i zamrozila bardzo fajne kostyki lodu
> wychodza :)))

A ja bym po prostu zjadla te kawaleczki arbuza, ew. poczestowala kogos :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-07-29 09:47:46

Od: "minervax" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> A ja bym po prostu zjadla te kawaleczki arbuza, ew. poczestowala kogos :)
To jest wspaniała rada Lilli. Straszne upały, a taki zimny arbuz orzeźwia.
Założę się, że jak się ustawisz na rogu ulicy problem Twój rozwiąże się
natychmiast.
minervax

1. Data: 2003-07-29 11:48:40

Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

No też niezłe :) A czy można coś nie desrowego z tego arbuza zrobić ?
(tak zgaduję...)

Hm jakos arbuz to mi sie z wakacjami kojarzy jak moge sie cala upaprac nim i
najesc :))) i tylko " deserowo"

Pozdrawaiam
Ata

1. Data: 2003-07-29 13:49:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Jul 2003 10:28:20 +0200, Tomek Głowacki
<tomek@_wywalto_pseinfo.pl> wrote:

> [...]
>niestety, leży mi to w lodówce i nie wiem co z tym zrobić - szkoda
>wywalać. Tylko nie mówcie żeby zrobić sałatkę owocową ;) help!

zamroz i jedz jak lody. te kawalki znaczy sie

van pierz, co tak robil z nadmiarem ananasa
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-29 15:07:46

Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Głowacki" <tomek@_wywalto_pseinfo.pl> napisał w wiadomości

> Mam baaardzo dużo arbuza w pokrojonych kawałeczkach, pozostałość z
> ponczo-sałatki która zmieściła się w całości w wydrążonym arbuzie....

A mógłbyś coś więcej szepnąć o tej ponczo-sałatce ?.....mimo, ze nie wiem co
masz zrobić z resztą arbuza :-)

pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2003-07-30 07:18:48

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek Głowacki <tomek@_wywalto_pseinfo.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bg5b74$ge7$...@m...pseinfo.pl...
> [...]
> niestety, leży mi to w lodówce i nie wiem co z tym zrobić - szkoda
> wywalać. Tylko nie mówcie żeby zrobić sałatkę owocową ;) help!

...gdzies widzialam przepis na chlodnik z arbuza....zmiksowany arbuz z
sokiem (pomaranczowym....) ...dolewanym symbolicznie i mocno oziebione.
Podane w sorbetem na bazie zmiksowanej swiezej miety.....
Ot taka wyspa zielona......w czerwonym morzu

AgataW

sery dawniejsze...
Obiecany gulasz piwny [P]
dzisiaj na obiadek...
Czym ozdobić boki biszkopta?
uroczysta kolacja a dieta matki karmiacej piersia