Polewa na ciasto

1. Data: 2003-07-29 09:24:28

Temat: Polewa na ciasto
Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam drugie w życiu ciasto - to czekoladowe wg Patty. Jeszcze jest
gorące. Pachnie niesamowicie. Chciałabym go jeszcze jakoś wykończyć -
może polać czymś? Jak się robi prostą i szybką polewę?
Dziękuję i liczę na wyrozumiałość dla mojego braku profesjonalizmu.
Monika
P.S. Dziękuję Patty za przepis.

1. Data: 2003-07-29 09:43:38

Temat: Re: Polewa na ciasto
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika "mitek"" <m...@w...qbanet.com.invalid> napisał w
wiadomości news:20030729092429.74F3.0.NOFFLE@kreml.dom.pl...
> [...]
> może polać czymś? Jak się robi prostą i szybką polewę?
> Dziękuję i liczę na wyrozumiałość dla mojego braku profesjonalizmu.

Prosze bardzo:

1/3 k. margaryny (u mnie kostka ma 25 dkg)
1 lyzka kakao
1 lyzka wody
4 lyzki cukru

Gotowac na malym ogniu az zacznie gestniec, nastepnie troche przestudzic do
odpowiedniej gestosci i polac ciasto. Ciasto oczywiscie nie moze byc gorace,
tylko o temp. pokojowej (lub chlodniejsze).

Smacznego :)
Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

Arbuz ...
sery dawniejsze...
Obiecany gulasz piwny [P]