BĄDŹ ZAWSZE PIĘKNA I ZDROWA! To możliwe!

1. Data: 2007-03-02 17:41:54

Temat: BĄDŹ ZAWSZE PIĘKNA I ZDROWA! To możliwe!
Od: "kasia" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam do zaoferowania cudowną rzecz. Cos co pozwoli Tobie być zdrowym, pięknym
człowiekiem oraz da szansę na niezły biznes!

Flavon Max i Flavon Kids(dla kobiet w ciąży i dzieci) to wyciąg z 40 kg
owoców i warzyw,
w pełni NATURALNY i BEZ KONSERWANTÓW! w formie łatwoprzyswajalnej
galaretki-dżemu o pysznym smaku!

Ich największe zalety to:

* Zwiększa odporność (działa przeciwalergicznie, przeciwzapalnie,
antybakteryjnie, antywirusowo)
* Opóźnia procesy starzenia
* Przywraca i utrzymuje równowagę organizmu
* Zapobiega powstaniu chorób nowotworowych
* Oczyszcza organizm z substancji toksycznych
* Wzmacnia układ nerwowy( naczynia krwionośne, tkanki)
* Zapobiega powstaniu anemii, poprawia trawienie
* Reguluje ciśnienie
* Dodaje skórze jędrności, a włosom i paznokciom połysku
* Poprawia kondycje i samopoczucie
* Zawiera całą gamę antyoksydantów, które wspólnie zwalczają niebezpieczne
wolne rodniki

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - napisz: d...@o...pl

Cena za ten cudowny lek jest naprawdę niewielka jak na jego możliwości....

2. Data: 2007-03-03 19:14:07

Temat: Re: BĄDŹ ZAWSZE PIĘKNA I ZDROWA! To możliwe!
Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak kazdy "cudowny lek" :P

3. Data: 2007-03-04 18:17:25

Od: "www.zlotykot.com" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - napisz: d...@o...pl
>
> Cena za ten cudowny lek jest naprawdę niewielka jak na jego możliwości....

lek na wszystko, ciekawe jaka jest faktycznie ta niewielka cena.
href="http://www.zlotykot.com">jewellery</a>, <a
href="http://www.zlotykot.com">schmuck</a>, <a
href="http://www.zlotykot.com">obrączki</a>, <a
href="http://www.zlotykot.com">smycke</a>, <a
href="http://www.zlotykot.com">gold, silver</a>, <a
href="http://www.zlotykot.com">jewelry</a>

[chwale] - Telescopic Maskara Loreal
Tusz do rzęs
suche zniszczone dłonie...i wogóle sucha skóra
[trochę OT] stepper do domu
[trojmiasto] makijaz do sesji foto