BANANOWIEC

1. Data: 2000-12-04 18:40:11

Temat: BANANOWIEC
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy znacie jakies przepisy, gdzie w roli glownej sa banany, ale nie na
surowo, tylko pieczone, gotowane, smazone?

1. Data: 2000-12-05 10:16:49

Temat: Re: BANANOWIEC
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> czy znacie jakies przepisy, gdzie w roli glownej sa banany, ale nie na
> surowo, tylko pieczone, gotowane, smazone?

Banany pokroic w kawalki, obtaplac w miodzie, potem obtoczyc w wiorkach
kokosowych i usmazyc na masle na zloto.

Jader

1. Data: 2000-12-05 15:58:23

Temat: Odp: BANANOWIEC
Od: "Agnieszka Deja" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy znacie jakies przepisy, gdzie w roli glownej sa banany, ale nie na
> surowo, tylko pieczone, gotowane, smazone?

banany przekroic wzgluz i smazyc na masle, na zloto. potem poolac miodem i
wiorkami
aga de.

1. Data: 2000-12-05 20:46:35

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisała...
> czy znacie jakies przepisy, gdzie w roli glownej sa banany, ale nie na
> surowo, tylko pieczone, gotowane, smazone?

Na mojej stronie (w mojej kuchni, wśród przepisów na coś słodkiego) znajduje
się przepis na pieczone banany z ajerkoniakiem...
Zapraszam
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-12-05 21:08:04

Od: "Jan Kowalski" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:90jk8q$hgs$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisała...
> Na mojej stronie (w mojej kuchni, wśród przepisów na coś słodkiego)
znajduje
> się przepis na pieczone banany z ajerkoniakiem...
No tak, tylko skąd bierzesz te "właściwe" banany?
pozdr Jan

1. Data: 2000-12-05 21:26:42

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Kowalski" <0...@m...pl> napisał...
> No tak, tylko skąd bierzesz te "właściwe" banany?
> pozdr Jan

Przepraszam, ale nie rozumiem pytania...

1. Data: 2000-12-06 09:15:50

Od: "Jan Kowalski" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:90jmje$n0m$...@n...tpi.pl...
[...]
> Przepraszam, ale nie rozumiem pytania...
Na takie do pieczenia i smażenia (np. jak czipsy) używane są inne banany niż
"konsumpcyjne". Są grube, krótsze i inaczej smakują, chyba lepiej.
U nas praktycznie nie do kupienia.
Pozdr Jan

1. Data: 2000-12-06 19:20:57

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niż
> "konsumpcyjne". Są grube, krótsze i inaczej smakują, chyba lepiej.

Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, że są banany do pieczenia i nie do
pieczenia...
Kupowałam banany, takie,jakie akurat w sklepie były i deserek był niam
niam...

1. Data: 2000-12-06 20:14:01

Od: "Jan Kowalski" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:90m3ju$i10$...@n...tpi.pl...
[...]
> Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, że są banany do pieczenia i nie do
> pieczenia...
> Kupowałam banany, takie,jakie akurat w sklepie były i deserek był niam
> niam...
Bo nie byłaś tam, gdzie one po prostu sobie rosną. Takie botaniczne. Nie z
plantacji.
pozdr Jan
;-)))

1. Data: 2000-12-06 20:47:56

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [...]
> Bo nie byłaś tam, gdzie one po prostu sobie rosną. Takie botaniczne. Nie z

Jakoś poza Europą mnie jeszcze nie widzieli... :-(
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Kulinarna ciekawostka (za PAP)
RE: Jest rozpacz!... [Było:"Pomóżcie obiad"]
Sledziki rozne
co z żołądków?
beczka piwa - ile kosztuje?