Bigos

1. Data: 2000-12-04 15:12:26

Temat: Re: Bigos
Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Bo gotuje go moj maz :))
Ania

1. Data: 2000-12-04 22:13:29

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Przemo P <p...@w...pl> wrote:

> [...]
> mam pytanko:
> Co sprawia, ze Wasz bigos jest najlepszy na swiecie?

Lata doswiadczenia i wyrobiony smak.

Wladyslaw

1. Data: 2000-12-05 07:43:37

Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno najlepszy jest bigos uprzednio zamrozony i rozmrozony.
(tylko mnie za to nie zabijcie!)
Ela

1. Data: 2000-12-05 07:51:56

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam serdecznie wszystkich uzytkownikow. Pisze po raz pierwszy na grupe i
> mam pytanko:
> Co sprawia, ze Wasz bigos jest najlepszy na swiecie?

Proporcje skladników
( u mnie np. kilo wolowiny, kilo karkówki wieprzowej, pól kilo boczku
swierzego i pól kilo wedzonego, a do tego ok 2,5 - 3 kilo kapusty kiszona :
slodka w proporcjach ok 60:40 )
, rodzaje dodatków, dlugosc "duszenia" no i zgodze sie z Ela, ze chyba
odmrazany sakuje lepiej :)

ostry

1. Data: 2000-12-05 08:46:40

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Lata doswiadczenia i wyrobiony smak.

no i cierpliwość :)

sadyl

1. Data: 2000-12-05 10:13:13

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Przemo P" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
> Witam serdecznie wszystkich uzytkownikow. Pisze po raz pierwszy na grupe i
> mam pytanko:
> Co sprawia, ze Wasz bigos jest najlepszy na swiecie?

Jak sie o nim zapomni i sie przypali.

Jader

1. Data: 2000-12-05 10:53:19

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote in message

>Jak sie o nim zapomni i sie przypali.

Otoz to.... A wczesniej podleje w trakcie gotowania czerwonym winem
(patent mojej Mamy).
Jeszcze taki przypalony (oczywiscie w czystym garnku) co to sie go
wystawilo na balkon (bo w lodowce sie nie miescil) i on tam sobie
zamarzl, a potem sie go odgrzalo.
Tylko teraz gdzie znalezc balkon z mrozem? Na Alasce?
Magda

1. Data: 2000-12-05 12:03:05

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena W." wrote:

> Otoz to.... A wczesniej podleje w trakcie gotowania czerwonym winem
> (patent mojej Mamy).

Mój patent: robię bigos z karmelem

> [...]
> zamarzl, a potem sie go odgrzalo.
> Tylko teraz gdzie znalezc balkon z mrozem? Na Alasce?

przepakuj do worków foliowych i do zamrażalnika.
Robiłem bigos 2 tygodnie temu - część zapasteryzowana w słoikach a
reszta się studzi w zamrażalniku
Niestety - kapuchę kupiłem w warzywniaku z beczki a nie jak zwykle w
słoikach i bigos nie jest taki jak powinien (to znaczy - tylko ja o tym
wiem, wszystkim innym smakuje :)

sadyl

1. Data: 2000-12-05 12:37:23

Od: d...@e...net.ae (Tom.W) szukaj wiadomości tego autora

> Przemo P <p...@w...pl> wrote in message

Widoczne w garnku dno !
tomek w
--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

BANANOWIEC
Kulinarna ciekawostka (za PAP)
RE: Jest rozpacz!... [Było:"Pomóżcie obiad"]
Sledziki rozne
co z żołądków?