!!! BARDZO PROSZĘ O POMOC !!!

1. Data: 2003-10-18 10:00:32

Temat: !!! BARDZO PROSZĘ O POMOC !!!
Od: "Aleksandra" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze!

Zwracam sie do Was z prosba o pomoc.
Jestem na III roku studiow i potrzebuje ok. 60 chetnych internautow, ktorzy
wypelnia ankiete, a mam na to 1,5 tyg.
Ankieta jest anonimowa i odpowiedzi wykorzystam do analiz naukowych.
Mam nadzieje, ze pomozecie.
Z gory dziekuje za odzew.

Aleksandra

1. Data: 2003-10-18 10:03:31

Temat: Re: !!! BARDZO PROSZĘ O POMOC !!!
Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ktorzy
> wypelnia ankiete, a mam na to 1,5 tyg.
> Ankieta jest anonimowa i odpowiedzi wykorzystam do analiz naukowych.

czy to ma byc o kuchni ?
andrzej

1. Data: 2003-10-18 10:06:24

Temat: Re: !!! BARDZO PROSZĘ O POMOC !!! - adres
Od: "Aleksandra" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I z tego wszystkiego zapomnialam napisac adresu pod ktorym znajduje sie
ankieta

http://moto.zgora.pl/fliska/

Aleksandra

1. Data: 2003-10-18 10:11:00

Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to z kuchnia nic wspolnego nie ma :(

1. Data: 2003-10-18 10:20:28

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zeby jeszcze ta ankieta spełniała wymogi poprawności metodologicznej badań
społecznych!!!

1. Data: 2003-10-18 14:21:12

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale tam za kazdym razm mozna zaznaczyc tylko 1 odpowiedz. To bez sensu.
Jesli ja np w ostatnim polroczy plywalam, jezdzilam na rowerze i
spacerowalam,t o co mam zrobic?

poza tym z internetem lacze sie z kilku miejsc. I dlaczego zakladasz, ze w
pracy spedzam mniej czasu przed komputerem niz w domu?

Sasannka
---
http://sasannka.xpect.pl

1. Data: 2003-10-18 14:25:22

Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

,t o co mam zrobic?

najlepiej to olac

Andrzej

1. Data: 2003-10-18 15:16:21

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ,t o co mam zrobic?
> >
> najlepiej to olac

widzisz, jeszcze rok temu tez pisalam prace dyplomowa i doskonale wiem,
jakie problemy sa ze znalezieniem osob, ktore wypelnia ankiete. Dlatego chce
pomoc. Pomagalismy sobie na roku wzajemnie, to czemu innym nie mialabym
pomoc. A takie ankiety akurat sa uzgadniane z promotorami, wiec to oni
raczej wykazuja sie brakiem kompetencji, a nie student.

Sasannka

1. Data: 2003-10-18 19:43:53

Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomoc. A takie ankiety akurat sa uzgadniane z promotorami, wiec to oni
> raczej wykazuja sie brakiem kompetencji, a nie student.

student a raczej studentka wchodzi na grupe i rozmawia nie na temat :(
idzie poprostu na latwizne i to jest przykre

Andrzej

1. Data: 2003-10-18 21:01:42

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> student a raczej studentka wchodzi na grupe i rozmawia nie na temat :(
> idzie poprostu na latwizne i to jest przykre

łatwiznę? okreslenie troche nie na miejscu IMHO. Ale

EOT.

Tiramisu-jaka śmietana?
Chleb - najprostszy przepis - bez wyrabiania!
jak obrac papryke?
flaki -> kiszka ziemniaczana
co to za przepis?