BIALA...

1. Data: 2010-10-12 18:02:22

Temat: BIALA...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... sparzona i stygnie. Poznałem swoje ciasne gardła. Nie mniej pychotka.
Konieczne dalsze inwestycje circa 10 000 PLN...

2. Data: 2010-10-13 02:53:57

Temat: Re: BIALA...
Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... sparzona i stygnie. Poznałem swoje ciasne gardła. Nie mniej pychotka.
> Konieczne dalsze inwestycje circa 10 000 PLN...

Do końca życia nie zbierzesz tylu puszek.

3. Data: 2010-10-13 04:42:15

Od: "Pan Waldek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> ... sparzona i stygnie. Poznałem swoje ciasne gardła. Nie mniej pychotka.
> Konieczne dalsze inwestycje circa 10 000 PLN...

OJP, co za debil.

4. Data: 2010-10-13 05:11:46

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> ... sparzona i stygnie. Poznałem swoje ciasne gardła. Nie mniej pychotka.
> Konieczne dalsze inwestycje circa 10 000 PLN...

biala tylko w postaci:
1. pieczona (z cebula, czosnkiem, gorczyca, tymiankiem, zielem angielskim,
pieprzem, jalowcm, listkiem bobnkowym i odrobina oliwy - ponakluwana w wielu
miejscach, pieczona od godziny do poltorej zaleznie od grubosci kielbasy)
2. z grilla (przyprawiana jak na grilla i ponacinana)
3. jako dodatek do zurku
Inych jakos nie lubie :-)

5. Data: 2010-10-13 06:01:55

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
> pieprzem, jalowcm, listkiem bobnkowym i odrobina oliwy - ponakluwana w
> wielu miejscach, pieczona od godziny do poltorej zaleznie od grubosci

Wszystkie przyprawy już ma - nawet czubricę zieloną - pychotka. Parzona (80
gradusow, 20 min) - tylko na ruszt lub do rondla, ale "z ręki" też dobra!

> 2. z grilla (przyprawiana jak na grilla i ponacinana). Tradycja.

> 3. jako dodatek do zurku. Tradycja

Planuję nastepną paellę właśnie z białą kiełbasą. Resztki niedawnio robionej
wyjadam wylizując z rozkoszą talerz... :-)))))

6. Data: 2010-10-13 09:06:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Oct 2010 07:11:46 +0200, Misiek napisał(a):

> [...]
> miejscach, pieczona od godziny do poltorej zaleznie od grubosci kielbasy)
> 2. z grilla (przyprawiana jak na grilla i ponacinana)

Dokładnie i tylko to!

> Inych jakos nie lubie :-)

Ja też :-)

7. Data: 2010-10-13 09:34:32

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> Planuję nastepną paellę właśnie z białą kiełbasą. Resztki niedawnio
> robionej wyjadam wylizując z rozkoszą talerz... :-)))))

Qrde, im mniej zostało tym smaczniejsza. Takie są wszystkie moje
potrawy - nabierają smaku wraz z ubywaniem... :-))))))

8. Data: 2010-10-13 16:54:30

Od: "andro" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> ... sparzona i stygnie. Poznałem swoje ciasne gardła. Nie mniej pychotka.
----------------
Parzenie a potem studzenie białej kiełbasy jest z zbrodnią. Biała kiełbasa
może być zamrożona ale surowa ,gotowana i spożywana na gorąco z musztardą
lub chrzanem podprawianym śmietaną dopuszczam pieczenie w piekarniku i z
dodatkiem ćwikły Ma zalety w białym barszczu i żurku, ale wystudzona biała
to gorzej niż kanibalizm. Panslawista podobno koneser i biała kiełbasa na
zimno. Zastanawiające.

9. Data: 2010-10-13 17:04:35

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to gorzej niż kanibalizm. Panslawista podobno koneser i biała kiełbasa na

Koneser. Ujmij trochę bo masz z czego. On pisze co znalazł w necie i co chciałby
zjeść. Normalnie to on się odżywia zupą z kminku zalanego wodą. Opisywał
niedawno ze pyszne.

10. Data: 2010-10-14 14:59:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Oct 2010 18:54:30 +0200, andro napisał(a):

> wystudzona biała
> to gorzej niż kanibalizm. Panslawista podobno koneser i biała kiełbasa na
> zimno. Zastanawiające.

Biala kiełbasa upieczona z cebulą i zastudzona w piramidce na półmisku
obłożona tą cebulą - toż to delicja!

JEST PAELLA...
Czemu beszamel/biały sos się nie zapiekł?
see Tollywood * sexy heroines dress changing hidden cam videos scandals
JUTRO PAELLA...
Patelnie marmurowe