BIEDNI MĘŻOWIE

1. Data: 2003-07-19 20:21:52

Temat: Re: BIEDNI MĘŻOWIE
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

kwaśnego mleka

> Eeee, cos Ty :))) Nie wierze, ze w zyciu nie zhanbiles sie
kefirkiem.

Pozostały mi w lodówce dwa po odwiedzinach (kobiecych) - dałem
się namówić na wypicie jednego (takie bardziej gówniane kwaśne
mleko). drugiego już nie zamierzałem pić dałem kotom -
wytłumaczyły mi co o mnie sądzą to dałem psom - ale one są
głodne to zjadły.

(zazwyczaj nie wyrażam się o czymś czego nie spróbowałem)

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-07-19 20:23:10

Temat: Re: Re: BIEDNI MĘŻOWIE
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> ...lub arabskim... ;-)

A arabowie to mężczyźni?
;-))

Tam szowinistą nie jestem ale co to za mężczyzna który musi
kobietę zamykać by czuć się mężczyzną?

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-07-19 20:29:23

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

kwaśnego mleka
> hm, no ja tam lubie kefirek albo maslanke :) moze dlatego ze
ja ze wsi :p

Z jakiej wsi? - teraz to 'na wsi' nawet mleko kupują w
sklepie. Ilu jest takich idiotów co uwielbia mleko surowe
(jeszcze cieplutkie z pianką) a to które przynoszę to mi się
nie chce skwasić po dwóch dniach - zrobi się serek a nie
skwaśnieje. (a serek jest wyśmienity)

Pozdrawiam
Qwax

Ładne Przywitanie ;-)