Bakłażan

1. Data: 2002-08-07 18:17:50

Temat: Bakłażan
Od: "Lucek" <t...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem całkiem nowy na waszej grupie;
ale tylko dlatego tu zajrzałem, ze dotychczas nie mialem
zadnych kłopotów kulinarnych. Co wziąłem w reke wiedziałem
co z tym mam zrobic. W krancowych sytuacjach wyrzucałem
do kubła efekt mojej tworczej działalnosci w kuchni.
Ale teraz synowa dała mi bakłazan z prosba, abym przygotowal
w smietanie.
Przerzuciłem kilka ksiazek i nic nie znalazłem.
Prosze o jakikolwiek przepis nawet bez smietany:)))

Pozdr
Lucek

1. Data: 2002-08-07 20:57:40

Temat: Re: Bakłażan
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucek" <t...@s...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w smietanie.
> Przerzuciłem kilka ksiazek i nic nie znalazłem.
> Prosze o jakikolwiek przepis nawet bez smietany:)))

Zajrzyj tutaj, jest tego troche. Ewo siostro Ani, ide za Toba na skroty!

http://minilien.com/?2BkrjOc44d

Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2002-08-07 21:39:51

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ana" <a...@e...com.pl> a écrit dans le message de news:
ais1h3$16sg$...@n...ipartners.pl...

> Zajrzyj tutaj, jest tego troche. Ewo siostro Ani, ide za Toba na skroty!
>
> http://minilien.com/?2BkrjOc44d

Yes
Howgh

Ewcia
(na wakacjach)
(poza Internetam, prawie...)

--
Niesz !

1. Data: 2002-08-08 05:07:32

Temat: Odp: Bakłażan
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam obsamazany na patelni, pózniej chwilke zapiec w piekarniku z
zóltym serem, do tego sos jogurt+czosnek+pieprz+sól.

Pycha!

Uwaga: Zgodnie z zaleceniem grupy baklazana przed torturami nasolic i
odstawic na pól godziny, po czym odlac zebrana wode

Ostrzegam, ze skórka moze byc niejadalna, ale chyba lepiej ja zostawic
dla utrzymania ksztaltu warzywa.

pozdr

cherokee

1. Data: 2002-08-08 07:02:11

Od: "mike_cz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale teraz synowa dała mi bakłazan z prosba, abym przygotowal
> w smietanie.
> Przerzuciłem kilka ksiazek i nic nie znalazłem.
> Prosze o jakikolwiek przepis nawet bez smietany:)))

Co prawda to nie bakłażan w śmietanie ale...
2 bakłażany, 6 pomidorów, 2 duże cebule, 500ml jogurtu naturalnego, 2-3
ząbki czosnku, szczypiorek, natka pietruszki, oliwa z oliwek, 40dkg startego
żółtego sera, kostka rosołowa

Bakłażany umyć, przekroić na pół i wydrążyć. Miąższ pokroić w kostkę.
Na patelni, na oliwie z oliwek zeszklić pokrojoną w kostkę cebulę, dodać
połowę pokrojonego bakłażana.
Dusić ok 10 min. Dodać pokrojone w kostkę pomidory, połowę żółtego sera,
sól, pieprz i majeranek. Zamieszać i zdjąć z ognia.
Połówki bakłażanów ułożyć w wysmarowanym oliwą naczyniu żaroodpornym,
wypełnić je farszem. Zalać 1/2 litra rosołu, posypać na wierzchu żółtym
serem i włożyć do piekarnika. Piec 30-45 min w temp 180st.
Na parę min przed wyjęciem można posypać dodatkowo parmezanem.

Sos: do jogurtu naturalnego dodajemy wyciśnięty czosnek, posiekaną natkę i
szczypiorek. Przyprawiamy do smaku.

Smacznego

BTW: uffffffff - jest to mój pierwszy przepis na tej grupie :))

mike

Sanepid
co z gruszek?
salatka z soczewicy