Bateria mi się kiwa

1. Data: 2007-01-14 09:59:04

Temat: Bateria mi się kiwa
Od: BartoszP <b...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy przykręcona do metalowego zlewozmywaka bateria zawsze się będzie
kiwać? Mam baterię KFA Symetric przykręconą do zlewu Franke
(jednokomorowego). Jest przykręcona mocno, kiwa się lekko wyginając blachę.

Jest na to jakiś sposób?

Pozdr
BartoszP

2. Data: 2007-01-14 10:09:08

Temat: Re: Bateria mi się kiwa
Od: "Paweł" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BartoszP" <b...@B...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kiwać? Mam baterię KFA Symetric przykręconą do zlewu Franke
> (jednokomorowego). Jest przykręcona mocno, kiwa się lekko wyginając

Nie wiem. U mnie całkiem się chwiała, ale dokręciłem, ale tak jak mówisz i
tak blacha się kiwa. Taki jej urok chyba. Trzeba chyba kupować zlewozmywalki
z grubszej stali, albo jakoś "uzbrojony" bardziej w tym miejscu. A
przeczytaj mój post późniejszy na temat tego czym odkręcić baterię w
umywalce (takie samo mocowanie jak w zlewozmywaku)

3. Data: 2007-01-14 11:23:56

Od: Tomasz Piasecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BartoszP wrote:
> Czy przykręcona do metalowego zlewozmywaka bateria zawsze się będzie
> kiwać? Mam baterię KFA Symetric przykręconą do zlewu Franke
> (jednokomorowego). Jest przykręcona mocno, kiwa się lekko wyginając blachę.
Czy w komplecie z baterią nie było trójkątnej blachy z otworem na
środku, przeznaczoną do podłożenia od spodu, usztywaniającą wszystko?
Może ktoś, kto to montował, pominął to wzmocnienie?

TP.

4. Data: 2007-01-14 11:30:55

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BartoszP <b...@B...pl> wrote:

> Jest na to jakiś sposób?

Jest, zwykle ma trójkątny kształt tak jak przedpiśca pisze i
powinien być w komplecie z baterią, ktoś kto Ci to montował
najwyraźniej dał ciała.

J.

5. Data: 2007-01-14 12:05:37

Od: BartoszP <b...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):

> Jest, zwykle ma trójkątny kształt tak jak przedpiśca pisze i powinien
> być w komplecie z baterią, ktoś kto Ci to montował najwyraźniej dał ciała.

Baterię instalowałem sobie sam. Nie zauważyłem w pudełku takiej
trójkątnej blachy, był tylko taki okrągły pierścień. Poszukam jeszcze,
ewentualnie podejdę tam gdzie to kupiłem i popytam. Dzięki.

--
pozdr
BartoszP

6. Data: 2007-01-14 12:20:20

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BartoszP <b...@B...pl> wrote:

> [...]
> jeszcze,
> ewentualnie podejdę tam gdzie to kupiłem i popytam. Dzięki.

Jeśli nie było, to zrób z czegokolwiek na tyle grubego, żeby
sztywność zachowało.

J.

7. Data: 2007-01-15 11:24:29

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Piasecki wrote:
> Czy w komplecie z baterią nie było trójkątnej blachy z otworem na
> środku, przeznaczoną do podłożenia od spodu, usztywaniającą wszystko?
Miałem w ręku kilka baterii zlewozmywakowych i takiego detalu w
komplecie nie było. Trzeba dorobić. Przypuszczam, że samo podłożenie
może nie wystarczyć. Może trzeba przykleić taką wzmacniającą podkładkę
do blachy zlewu?
fonon

8. Data: 2007-01-15 12:21:48

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> wrote:

> Miałem w ręku kilka baterii zlewozmywakowych i takiego detalu w
> komplecie nie było.

W kilku montowanych przeze mnie były, dlatego sądziłem że to
standard.

> samo podłożenie
> może nie wystarczyć. Może trzeba przykleić taką wzmacniającą
> podkładkę
> do blachy zlewu?

Wystarcza, ta blacha będzie na sztywno związana z samą baterią i
przy jej przechylaniu zawsze którąś stroną się o blachę zlewu
zaprze. Jak sie ciągnie za baterię, to ona nie jest idealnie
sztywno, trochę można nią pogibać mocniej ciągnąc, ale kto takie
próby przy normalnym używaniu robi?

J.

Z której storny ciepła i zimna woda.
skrzypiącA k... klepka
problem z chinskim budzikiem
Musze pilnie kupic pralke i nie wiem jaka.
Zepsuta pralka