Białko z jajka

41. Data: 2015-02-02 21:26:10

Temat: Re: Białko z jajka
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2015 20:46:07 +0100, Tomasz napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Od dluższego czasu mam takie wrazenie że XL, Ikselka i Stokrotka to ta sama
> osoba.
> Czy to moze być?

Tylko pierwsze dwa przypadki.

42. Data: 2015-02-02 22:02:25

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 20:32 XL <i...@g...pl> pisze:

> Dnia Mon, 02 Feb 2015 19:39:28 +0100, Trefniś napisał(a):

(...)

> Twarde :-/

No bo to się po to je w Wenecji, żeby zrobić:

To jest jedyna słuszna droga :)

> No masz. Jak zrobiłam, to zniknął w pół godziny, i to pożarty przez jedną
> osobe (brata MŚK) :-D

Reszta towarzystwa nie zdążyła...
Jeśli dobrze zrobiony, trudno się oprzeć.
Ale dawno temu pierwsze próby też zjadałem ze smakiem!

--
Trefniś

43. Data: 2015-02-03 04:35:43

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-02 o 20:46, Tomasz pisze:

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Od dluższego czasu mam takie wrazenie że XL, Ikselka i Stokrotka to ta
> sama osoba.
> Czy to moze być?

to pewnie jej córka albo znajoma, której nie lubi, ale już niedługo,
panslavista też korzystał z przepisów XL-ki :P

Cydr wlasnej roboty
pierogi z podrami czyli z czym?
Sprawdzenie stanu osobowego
bigos