Biegunka i Coca-Cola

11. Data: 2006-05-09 07:39:40

Temat: Re: Biegunka i Coca-Cola
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:e3pelp$37l$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Potwierdzam też, że odgazowana Coca-Cola pomaga. Adek byl nieco zdziwiony,
> ze sama go zachęcam, kiedy zawsze odmawiam. Warto było zobaczyc ten
> przebłysk usmiechu na zbolałej buzi :-))

Moje dzieci na trochę cieplejszą niż z lodówki i tylko trochę odgazowaną
(jak to kilka godzin po otwarciu dziewiczej butelki) colę stwierdzają
"fuuuuj, tego się nie da pić!". Nie wyobrażam sobie uśmiechu na ich twarzach
po wypiciu odgazowanej coli ;-)

Agnieszka

12. Data: 2006-05-22 06:02:08

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
Nie wyobrażam sobie uśmiechu na ich twarzach
> po wypiciu odgazowanej coli ;-)

To był usmiech nie po wypiciu, tylko na myśl, ze mama namawia do wypicia
Coli, skoro przewaznie zabrania.Nie wiedział jeszcze, ze bedzie odgazowana
:-)) Zresztą, był tak zbolały, że dla poprawy stanu rzeczy chetnie wypiłby
najgorsze świństwo.......I dlatego ten jego uśmieszek mnie tak ucieszył :-))

--
Beatka (Adaś 17.04.1997, Wojtuś 25.06.2002)

drenaż ucha u dziecka
Koniec roku 23 czerwca
7-latka na przednim siedzeniu?
szukam sklepów ze sprzetem sportowym dla dzieci
Poszukiwany dobry psycholog dziecięcy w Warszawie