Bielizna przez net

11. Data: 2007-03-05 16:45:50

Temat: Re: Bielizna przez net
Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pejti" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:escje2$itc$1@inews.gazeta.pl...
> Witam, ostatnio zobaczylam gdzies reklame tej firmy w necie i za kaplet
> zycza sobie 19zl bez zobowiazania do dalszych zakupow, czy ktos kupowal
> tam?
> wszystko bylo ok?
> http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/ProveaHome.
aspx

Mnie to pachnie "Światem książki"... Wolę nie zamawiać, bo raz zamówię i się
do końca życia nie wygrzebię z reklam przesyłanych pocztą.
Olik

12. Data: 2007-03-05 19:09:55

Temat: Re: Bielizna przez net [OT]
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Takie podobieństwo że są tak samo denerwujące jak "miesiąc czasu" lub
> "poszłem"

Nie chciałam się wtrącać, ale naprawdę zdaje mi się, że nie masz racji.
Dzień może być dzisiejszy, wczorajszy albo jutrzejszy. A miesiąc to
rzeczywiście tylko czasu, zeskoczyć można tylko w dół, cofnąć tylko do tyłu.
Nie wiem, czy dzień dzisiejszy to błąd. Można powiedzieć "dzisiaj", ale
brzmi to mniej oficjalnie. Niech się jakiś językoznawca wypowie.

Maja

13. Data: 2007-03-05 19:19:36

Od: "Kalinka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Nie wiem, czy dzień dzisiejszy to błąd. Można powiedzieć "dzisiaj", ale
> brzmi to mniej oficjalnie. Niech się jakiś językoznawca wypowie.

Ja jestem tylko kulturoznawca dziennikarz, ale wypowiem się, że dzień
dzisiejszy nie jest formą błedną:)

14. Data: 2007-03-05 21:07:48

Od: "Maxima" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

aspx

Ja zamówiony komplet dostałam. W sumie do zapłaty za komplet bielizny wraz z
kosztem przesyłki wyszło dokładnie 29 zł. Ponieważ przysłali mi nie ten
rozmiar, który zamawiałam, więc im go odesłałam. Więcej też zamawiać nie
będe bo jak dla mnie bielizna zbyt "barokowa". Zasada tych zamówień jest
taka że przesyłają jedną przesyłkę raz na 8 tygodni, a w ulotce załączonej
do przesyłki podają co to dokładnie będzie. U mnie w kolejnej przesyłce
miało być 3 pary fig z możliwością dokupienia do nich bustonoszy - a cena
biustonosza coś ok. 50 zł (nie pamietam dokadnie).

15. Data: 2007-03-05 21:26:50

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdy usłyszałam Jana Nowickiego !!! w TVN jak powiedział, że "kobieta
musi
> pachnieć piękną perfumą" to usiadłam na kocie (w takim szoku byłam)

Hmmm...
w tym wypadku pachnie mi to raczej swiadoma stylizacja.
Co innego, gdyby powiedzial 'pieknym perfumem' ;-P

Pozdrawiam
ISIA, 'I NIE SIADAĆ NA KOCIE!' ;-)

16. Data: 2007-03-06 09:04:03

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik"

> Nie czepiam się, tylko zwracam uwagę. W sklepie też mówisz, że chcesz
> masło maślane?

Czasami mam ochotę, bo potem po raz kolejny wracam z mixem
roślinno-zwierzęcym "masełmix", albo coś w ten deseń ;)

Czarnulka

17. Data: 2007-03-06 15:34:09

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalinka napisał(a):

> Ja jestem tylko kulturoznawca dziennikarz, ale wypowiem się, że dzień
> dzisiejszy nie jest formą błedną:)

jajako redaktor moge sie wypowiedziec, ze w zdaniu typu "spotkanie
przelozono na dzien dzisiejszy" bledu nie ma, jest natomiast urzednicze
nadecie. zdanie typu "stan wiedzy na dzien dzisiejszy" za to jest
po prostu bledne (mowi sie: "obecny stan wiedzy").

-- kasica

tusz śliwkowy czy jakiś inny
jak samemu podciąć włosy?
BĄDŹ ZAWSZE PIĘKNA I ZDROWA! To możliwe!
[chwale] - Telescopic Maskara Loreal
Tusz do rzęs