Bielizna przez net

1. Data: 2007-03-03 19:48:17

Temat: Bielizna przez net
Od: "Pejti" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ostatnio zobaczylam gdzies reklame tej firmy w necie i za kaplet
zycza sobie 19zl bez zobowiazania do dalszych zakupow, czy ktos kupowal tam?
wszystko bylo ok?
http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/ProveaHome.
aspx

2. Data: 2007-03-03 19:49:07

Temat: Re: Bielizna przez net
Od: "Pejti" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[cut]
sorki - ten link :(
http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/Miriale/Int
ernational/

3. Data: 2007-03-04 21:00:00

Od: "[AmEr]" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko te male rozmiary.....
[AmEr]

4. Data: 2007-03-04 21:36:36

Od: "Blue" <b...@o...pl___> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, ostatnio zobaczylam gdzies reklame tej firmy w necie i za kaplet
> zycza sobie 19zl bez zobowiazania do dalszych zakupow, czy ktos kupowal tam?
> wszystko bylo ok?

Jakiś miesiąc temu wysłałam zamówienie i do dnia dzisiejszego nic nie dostałam
:(

Pozdrawiam,
Kasia

5. Data: 2007-03-05 06:10:00

Temat: Re: Bielizna przez net [OT]
Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blue" <b...@o...pl___> napisał w wiadomości
> Jakiś miesiąc temu wysłałam zamówienie i do dnia dzisiejszego nic nie
> dostałam

Wiem, że to OT, ale o co chodzi z tym "dniem dzisiejszym"??? Co to za moda
jakaś?
A gdy usłyszałam Jana Nowickiego !!! w TVN jak powiedział, że "kobieta musi
pachnieć piękną perfumą" to usiadłam na kocie (w takim szoku byłam)
Olik

6. Data: 2007-03-05 06:17:24

Od: "Blue" <b...@o...pl___> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że to OT, ale o co chodzi z tym "dniem dzisiejszym"???

Zywczajnie się czepiasz.
Mąż się nad Tobą znęca czy jak?
Może i nie jestem idealna ale w mojej poprzedniej wypowiedzi nie zauważyłam
niczego niestosownego.

7. Data: 2007-03-05 06:38:35

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zywczajnie się czepiasz.
> Mąż się nad Tobą znęca czy jak?
> Może i nie jestem idealna ale w mojej poprzedniej wypowiedzi nie
> zauważyłam niczego niestosownego.

Nie czepiam się, tylko zwracam uwagę. W sklepie też mówisz, że chcesz masło
maślane?
Olik

8. Data: 2007-03-05 08:09:42

Od: "Blue" <b...@o...pl___> szukaj wiadomości tego autora

> Nie czepiam się, tylko zwracam uwagę. W sklepie też mówisz, że chcesz masło
> maślane?
> Olik

Do kanapek używam ramy :)

9. Data: 2007-03-05 11:44:14

Od: "Kalinka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Blue" <b...@o...pl___> napisał w wiadomości

> Nie czepiam się, tylko zwracam uwagę. W sklepie też mówisz, że chcesz
> [...]

Olik, głupoty wypisujesz. Jak się masło maślane do dnia dzisiejszego? Masło
i maslane to jeden wyraz (i jego pochodna) a gdzie ty tu widzisz
podobieństwo między słowami dzień i dzisiaj????
K.

10. Data: 2007-03-05 16:44:43

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalinka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Olik, głupoty wypisujesz. Jak się masło maślane do dnia dzisiejszego?
> Masło
> i maslane to jeden wyraz (i jego pochodna) a gdzie ty tu widzisz
> podobieństwo między słowami dzień i dzisiaj????

Takie podobieństwo że są tak samo denerwujące jak "miesiąc czasu" lub
"poszłem"
Olik

tusz śliwkowy czy jakiś inny
jak samemu podciąć włosy?
BĄDŹ ZAWSZE PIĘKNA I ZDROWA! To możliwe!
[chwale] - Telescopic Maskara Loreal
Tusz do rzęs