Blacha siedziska do fotela biurowego

1. Data: 2013-11-28 15:25:42

Temat: Blacha siedziska do fotela biurowego
Od: "reader" <no_spam@please> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,

Potrzebuję kupić blachę siedziska do fotela biurowego z podnośnikiem
pneumatycznym, o roztawie otworów na śruby 20cm x 20cm, w obecnym fotelu mam
mechanizm multiblock i chciałbym go wymienić na zwyklą "balchę".
Czy ktoś z Państwa wie gdzie można taką część kupić? Wszystkie "bachy",
które udało mi się znaleźć mają inny rozstaw otworów na śruby.

2. Data: 2013-11-28 17:19:28

Temat: Re: Blacha siedziska do fotela biurowego
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Nov 2013 15:25:42 +0100, reader napisał(a):

> [...]
> Czy ktoś z Państwa wie gdzie można taką część kupić? Wszystkie "bachy",
> które udało mi się znaleźć mają inny rozstaw otworów na śruby.

A nie można nawiercić?
--
XL

3. Data: 2013-11-28 18:17:56

Od: "reader" <no_spam@please> szukaj wiadomości tego autora

> A nie można nawiercić?

Raczej nie, gdyż jest za mało miejsca i otwory wyszłyby poza "blachą".

Piksel i ocieplacze elektryczne a sklepy netowe
Kurtka puchowa
piekarniki Amica
Glazura i narożnik zewnętrzny nad blatem kuchennym - z listwą?
Paypal payment Cheap Nike Air Max 2014 Shoes Air Max 2013 Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com