Błagam o rady

1. Data: 2003-12-29 17:54:22

Temat: Błagam o rady
Od: "taxi1" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zadanie Kopciuszka. Do dyspozycji: groszek zielony (puszkowy), kukurydzę
(z puszki), ser żółty, majonez...
Mam z tego zrobić sałatkę na Sylwestra :(
Co ewentualnie jeszcze dodać, żeby efekt końcowy miał jakiś smak?
Pomóżcie. To dla mnie bardzo ważne.
Pozdrawiam wszystkich "wykwintnisiów",
Wykwintniś "taxi1".

1. Data: 2003-12-29 18:03:28

Temat: Re: Błagam o rady
Od: r...@p...fm (Roman MAŁY Kownacki) szukaj wiadomości tego autora

No to tuńczyk i po bólu, a dla zaoszczenia smaku trochę ogórka kiszonego,
dla koloru papryki czerwonej. Powinno być super.
Pozdrawiam RK

1. Data: 2003-12-29 19:24:09

Od: "melchior zwany dżdżownicą" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taxi1" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (z puszki), ser żółty, majonez...
> Mam z tego zrobić sałatkę na Sylwestra :(
> Co ewentualnie jeszcze dodać, żeby efekt końcowy miał jakiś smak?
Ja bym się wypięła na kukurydzę i ser żółty, a sięgnęła po pieczarki i
szczypior gruby.
Pieczarki kroimy w plasterki i krótko gotujemy.
Studzimy. Dodajemy (według własnego uznania jeśli chodzi o proporcje)
groszek, krojony szczypior i majonez. Wymieszać składniki.
Do salaterki i posypać pokrojonym szczypiorkiem. Lekko schłodzić, ale tylko
tak, aby nie było letnie i nie zimne.
Szybko, tanio i inaczej niż te wszystkie z nieśmiertelną kukurydzą.

Zaś kukurydza, tuńczyk, ananas, ryż to inna bajka, ale jaka nudna
melek

KUCHNIA GALICYJSKA - ktos slyszal moze ???
przekąski na sylwestrowy wieczór bez niektórych składników
Co się tutaj porobiło??
do Dżdżownicy
co zrobic na obiad?