Błędy przy pieczeniu chleba pszennego

171. Data: 2015-02-12 21:38:16

Temat: Re: Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:54dcea57$0$2206$65785112@news.neostrada.pl...

> No nie bardzo. Dlatego, że jak w mojej okolicy technolodzy się zabrali za
> pieczenie chleba, to ja nie mogąc zdzierżyć tego styropianu sprzedawanego
> jako chleb, wzięłam się za pieczenie...

Technolog po prostu czasem ma złe kryteria oceny czym jest sukces.
Ci sklepowi/fabryczni często priorytet mają minimalizowanie kosztów
a smak jest rzucany na pożarcie kompromisu...

172. Data: 2015-02-12 21:39:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> To ja mam szczęście - jest jeszcze w mojej okolicy dwóch takich, którzy
> pieką dla ludzi, jeszcze nie muszę piec ciągle...

No i na jakości Twoich rad się to odciska...

173. Data: 2015-02-12 21:57:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2015 14:38:16 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
> Ci sklepowi/fabryczni często priorytet mają minimalizowanie kosztów
> a smak jest rzucany na pożarcie kompromisu...

A kto ten kompromis pożera?

--
XL składniowo

174. Data: 2015-02-12 21:58:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2015 14:39:01 -0600, Pszemol napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> No i na jakości Twoich rad się to odciska...

Bardziej na Twoich odciskach. Się odciska.

Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?
ciekawostka kulinarna
gęsi pipek
gold dust and bars for sale
Re: Sterylna kuchnia Ikselki