Bojówki Macierewicza będą mogły strzelać do Polaków

11. Data: 2016-11-18 17:27:23

Temat: Re: Bojówki Macierewicza będą mo gły strzelać do Pol aków
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Lord Gender
zelac-do-polakow/

a-jsw-policja-strzelala-do-gornikow

> Policja jest od walki z rabusiami
>
> http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/korwin-mikk
e-nazwal-gornikow-rabusiami-piotr-duda-odpowiada,533
759.html

> twoj guru nazwał górników rabusiami :-)

Kaczyński?????

Nie rozmydlaj tematu!

3 i 9 lutego 2015 w pod JSW w Jastrzębiu rząd PO pod przewodnictwem Kopacz
strzelał do górników z broni gładkolufowej, tłumoku jeden!

--
XL

12. Data: 2016-11-18 18:11:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Lord Gender
zelac-do-polakow/

> http://m.niezalezna.pl/63869-zamieszki-przed-siedzib
a-jsw-policja-strzelala-do-gornikow

_3 i 9 lutego 2015_ !

Tak właśnie wyglądał "dialog", o którym chwilę wcześniej mówiła Kopacz!
--
XL

13. Data: 2016-11-18 18:35:00

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:
> LeoTar

zelac-do-polakow/

a-jsw-policja-strzelala-do-gornikow

> Wiem cieszy ciebie że władza chce mordować tych normalnych polaków,
> jak za komuny, buraczane ormo biegało za tymi normalnymi polakami,
> patrz jak historia się powtarza, znowu jesteście w tym samym miejscu,
> bo nigdy nie byliście po tej dobrej stronie.

A Ty i wtedy stałeś i teraz stoisz po tej "właściwej stronie". Wiesz
dobrze jak się ustawić skoro jeszcze do tej pory guza nie zarobiłeś.
Pokaż wreszcie na co Cię stać gburze jeden...

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

14. Data: 2016-11-18 23:36:17

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -

_3 i 9 lutego 2015_ !

Tak właśnie wyglądał "dialog", o którym chwilę wcześniej mówiła Kopacz!

Kurwo fałszywa ze wsi, broń głatkolufowa to gumowe kule gdzie nikomu nie dzieje się
krzywda, tylko powstrzymuje agresywny tłum. A broń ostra i ustawa PIS to już
ZABIJANIE

15. Data: 2016-11-19 00:17:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
>

> Kurwo fałszywa ze wsi, broń głatkolufowa to gumowe kule gdzie nikomu nie
> dzieje się krzywda, tylko powstrzymuje agresywny tłum. A broń ostra i

Ustawa będzie działać w obronie polskiego narodu przeciwko takim zdrajcom
jak Komorowski, który podpisał ustawę o tym, że na jego wezwanie Niemcy
mogą wkroczyć do Polski zbrojnie i na miejscu bez pytania zabić każdego,
kogo on wskaże, albo kogo ONI sami uznają za "niebezpiecznego dla Hunii",
tępotłuku ty.
Dokładnie oznacza to, że mogą zabić ciebie, mnie, albo np dziennikarza,
który w lokalnej gazetce napisze, że Komor wskoczył w butach na stołek.
http://pikio.pl/ustawa-1066-niebezpieczna-dla-spolec
zenstwa/

Za tę ustawę Komorowski powinien... otrzymać od narodu odpowiedź i mam
nadzieję, że tak się szybko stanie.

--
XL

16. Data: 2016-11-19 12:42:39

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-19 o 00:17, Ikselka pisze:

> Ustawa będzie działać w obronie polskiego narodu

Od pewnego poziomu skretynienia powinni odcinać internet...
Przystąpiłaś do konkursu?
Konkurencja jest ostra, już dwa pierwsze miejsca na debila miesiąca są
zajęte: Beata Matusiak-Pielucha i Jerzy Szmit.
Nie będzie ci łatwo, ale z twoim poziomem masz spore szanse znaleźć się
w czołówce.
Ale i tak pewnie nie masz szans na pierwszą setkę debila roku,
musiałabyś wyprzedzić prawie cały PIS. Widzę, że się bardzo starasz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2016-11-19 14:17:36

Temat: Re: rzela=c4=87 do Pol ak=c3=b3w
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Od pewnego poziomu skretynienia powinni odcinać internet...

Ty jakoś masz.

> Przystąpiłaś do konkursu?

Nie mam szans przy tobie.

--
XL

18. Data: 2016-11-20 09:50:19

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Ustawa będzie działać w obronie polskiego narodu przeciwko takim zdrajcom
>jak Komorowski

Wrażego narodowi mamy pierwszego sekretarza, że takie ustawy wdraża.

19. Data: 2016-11-20 09:54:56

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> [...]
zelac-do-polakow/

a-jsw-policja-strzelala-do-gornikow

e-nazwal-gornikow-rabusiami-piotr-duda-odpowiada,533

Korwin, sprawdź archiwum jego gurowatość tobie.

BTW Możesz mi wytłumaczyć, dlaczego WOT ma być przyboczną armią maciorewicza
a nie składnikiem Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej?

20. Data: 2016-11-20 22:34:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Nov 2016 09:54:56 +0100, Ghost napisał(a):

> [...]
>
> BTW Możesz mi wytłumaczyć, dlaczego WOT ma być przyboczną armią maciorewicza
> a nie składnikiem Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej?

Żeby nie podlegało ustawie o bratniej napaści - i mogło wystąpić przeciw
najeźdźcom wezwanym przez oszołomów i zdrajców. Czyli żeby mogło BRONIĆ
NARODU jak pisałam.
Nie wiesz takich prostych rzeczy? Ojojoj.

6 milionów przeciwko 32 milionom
Kurczak za 1zł
Dziś Pis przepchnęli ustawę zezwalającą strzelać do Polaków
To najgorszy rok dla Polski od 27 lat.
Nienawiść buractwa do kultury