Re: Bojówki Macierewicza będą mogły strzelać do Pol aków

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Bojówki Macierewicza będą mogły strzelać do Pol aków
From: Ikselka <i...@g...pl>
Date: 18 Nov 2016 23:17:34 GMT

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Ikselka
> - pokaż cytowany tekst -
>
> _3 i 9 lutego 2015_ !
>

> Tak właśnie wyglądał "dialog", o którym chwilę wcześniej mówiła Kopacz!
>

> Kurwo fałszywa ze wsi, broń głatkolufowa to gumowe kule gdzie nikomu nie
> dzieje się krzywda, tylko powstrzymuje agresywny tłum. A broń ostra i
> ustawa PIS to już ZABIJANIE

Ustawa będzie działać w obronie polskiego narodu przeciwko takim zdrajcom
jak Komorowski, który podpisał ustawę o tym, że na jego wezwanie Niemcy
mogą wkroczyć do Polski zbrojnie i na miejscu bez pytania zabić każdego,
kogo on wskaże, albo kogo ONI sami uznają za "niebezpiecznego dla Hunii",
tępotłuku ty.
Dokładnie oznacza to, że mogą zabić ciebie, mnie, albo np dziennikarza,
który w lokalnej gazetce napisze, że Komor wskoczył w butach na stołek.
http://pikio.pl/ustawa-1066-niebezpieczna-dla-spolec
zenstwa/

Za tę ustawę Komorowski powinien... otrzymać od narodu odpowiedź i mam
nadzieję, że tak się szybko stanie.

--
XL