Bóle brzucha spowodowane stresem

11. Data: 2014-02-14 02:22:42

Temat: Re: Bóle brzucha spowodowane stresem
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-13 18:03, Qrczak pisze:

> A to ty tu porozmawiać przyszłaś!
> Nie po receptę.
> A potem się dziwują, że tak długo się czeka na wizytę u lekarza.

Doktor Stokrotka nam się zradykalizowała ostatnio. Może Meliski pomogą...

12. Data: 2014-02-14 09:14:55

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Doktor Stokrotka nam się zradykalizowała ostatnio. Może Meliski pomogą...

ZUS mnie dobija, wszło mi ostatnio, że staż pracy może z dnia na dzień
zmaleć o kilka lat.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3b

13. Data: 2014-02-14 09:57:22

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <B...@D...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Kilka razy dziennie odczuwam bóle brzucha, całego,
> takie jakby poprzeczne cięcia. Nie zmieniałam diety,
> wypróżnienia też mam jak zwykle.
> Mam powody przypuszczać, że powodem jest stres,
> a raczej poważne zmartwienie, które towarzyszy mi
> od pewnego czasu.
>
> Jakie domowe sposoby, do których zaliczam typowe
> zioła, mogłyby mi pomóc i przy okazji pozwoliłyby
> sprawdzić czy przyczyną są nerwy?
>
> Będę wdzięczna za rady, nigdy do tej pory takich
> środków nie potrzebowałam.

Medycyna to bada od lat. Jest nawet ksiazka "Psychonutrition"
http://www.amazon.com/Psycho-nutrition-Carlton-Frede
ricks/dp/0425110559
On byl pierwszy. Obecnie jest multum nasladowcow.
Wszyscy sa zgodni ze trzeba ograniczyc (w okresie leczenia) weglowodany do
50g na dobe.
A tu wywiad z Autorem:
http://www.people.com/people/archive/article/0,,2006
5124,00.html

Ile zjadasz weglowodanow teraz?
S*

14. Data: 2014-02-14 10:00:43

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> ZUS mnie dobija, wszło mi ostatnio, że staż pracy może z dnia na dzień
> zmaleć o kilka lat.

Wg nowej ustawy nie licza sie studia.
Czy to to?
S*

15. Data: 2014-02-14 11:31:01

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg nowej ustawy nie licza sie studia.
> Czy to to?

Nie wiem, mi sięliczą, ale nie o to idzie. Raz piszą, że bezrobocie na
zasiłku liczy się do stażu, a kiedy indziej, że za 1/4 etatu.

16. Data: 2014-02-14 13:54:11

Od: "Barbara" <B...@D...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> On byl pierwszy. Obecnie jest multum nasladowcow.
> Wszyscy sa zgodni ze trzeba ograniczyc (w okresie leczenia) weglowodany

Dziękuję za odpowiedź.
Jak pisałam, diety nie zmieniałam, natomiast mam powody do stresu
z powodu nieuleczalnej choroby kogoś bliskiego.
Co do diety, to nie jadam ciastek itp. bo po prostu nie lubię,
natomiast słodzę napoje, bo z kolei nie lubię gorzkich.
Co do bólów brzucha, to zaczynam podejrzewać, że może to być
związane z jadaniem serka wiejskiego light. Codziennie jadam
2 nieduże pojemniki, jako I i II śniadanie w pracy, bo nie muszę rano
nic przygotowywać. Spróbuję to wyeliminować i sprawdzić.

Wywiad z Carltonem Fredericksem oczywiście przeczytam.
Nie wiem jeszcze czy zamówię akurat tę książkę, którą wymieniłeś,
wpierw zobaczę co jeszcze na ten temat może pasować do mojego
przypadku.

Pozdrawiam
Barbara

17. Data: 2014-02-14 14:56:36

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może mieć z tym serkiem, na wielu jest napis maleńki z ostszeżeniem , że ma
więcej laktozy.
Są i takie bez ostszeżenia, te wybieraj, ale one nie są zdaje się lajt.

A co do węglowodanuw to w stresie sobie za dużo nie oszczędzaj na glukozie.

18. Data: 2014-02-14 17:54:48

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co do bólów brzucha, to zaczynam podejrzewać, że może to być
> związane z jadaniem serka wiejskiego light.

"Bardzo wysoka zawartość białka Mała zawartość tłuszczów (0,4%)"

>Codziennie jadam
> 2 nieduże pojemniki, jako I i II śniadanie w pracy, bo nie muszę rano
> nic przygotowywać. Spróbuję to wyeliminować i sprawdzić.

Zamien te serki na kremowke (32% tluszczu)

> Wywiad z Carltonem Fredericksem oczywiście przeczytam.
> Nie wiem jeszcze czy zamówię akurat tę książkę, którą wymieniłeś,
> wpierw zobaczę co jeszcze na ten temat może pasować do mojego
> przypadku.

Podalem ja ze wzgledu na tytul.
Inni zalecaja po prostu kuchnie francuska jako lek na wszystko.
A ta to tluste produkty zwierzece z surowa zielenina, bagietka i sokiem bez
cukru (czyli winem).
A bagietka francuska to tez produkt prawie zwierzecy. Przed pieczeniem
ciasto fermentuje przez 7 godzin.
W rezultacie je sie pieczone drozdze.

Dla czlowieka szkodliwa jest gotowana skrobia a ta jest tez tuczaca.

Za duzo bialka tez szkodzi.
Zatem weglowodany trzema zastapic alkoholem lub tluszczem zwierzecym, lub
oboma po trochu.
S*

19. Data: 2014-02-14 19:16:14

Od: "Barbara" <B...@D...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Za duzo bialka tez szkodzi.
> Zatem weglowodany trzema zastapic alkoholem lub tluszczem zwierzecym, lub

Bardzo Ci dziękuję za te rady. Przyznać się jednak muszę, że o wiele
bardziej
przydałyby mi się przykłady konkretnych tłuszczów (dozwolone/niedozwolone),
warzyw (wskazane/niewskazane. lepiej surowe/lepiej gotowane) itd. lub nawet
przepisy na jakieś wskazane, proste potrawy.
Czy jeżeli zaopatrzyłabym się w książkę kucharską z przepisami kuchni
francuskiej,
to byłoby OK? Obawiam się tylko, że będą tam wyrafinowane przepisy, a tym
raczej
nie podołam. :-).

I jeszcze jedno. Drugim "podejrzanym" po serkach wydaje mi się pieczywo.
Jadam głównie chleb, biały, taki typowy ze sklepu spożywczego.

Pozdrawiam
Barbara

20. Data: 2014-02-14 19:30:45

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Inni zalecaja po prostu kuchnie francuska jako lek na wszystko.
Na pewno nie na depresję. We Francji jest największa na świecie liczba
marskości wątroby, pewnie właśnie od iości wina i tłuszczu w tej diecie.
A niedomagania wątroby bardzo często związane są ze stanami depresyjnymi.
W jakiejś książce o depresji kiedyś pszeczytałam zdaje się we wstępie lub na
samym początku, że jeśli ktoś ma stany depresyjne powinien w pierwszej
kolejności koniecznie pszebadać wątrobę.
Tak więc w twoim pszypadku : tylko nie kuhnia francuska.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3b

Aparat słuchowy
160 KK...
160 KK...
160 kk
Re: Prośba o bardzo niezyczliwą ocenę/krytykę mojego pisma