Boska Ikselka

171. Data: 2008-09-08 17:56:06

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 glob <r...@g...com> napisał/a:

> Relpp-przeczytaj tego gombrowicza to pogadamy o komplexach.Jak sie
> mówi o wadach chlopów,to jest brak komplexów,jak sie rózowo widzi
> chlopów-to sobie dospiewaj.

A jak się widzi że chłopi to psychopaci, analfaceci niewiedzący jak użyć
wiedlca? Nawet nie dopuszczając do myśli że dzisiejsi zamiast myśleć jak
zagotować wodę widelcem myślą jak wyciągnąć dofinansowania z unii.

Z resztą co Ty mi tu o chłopach, o mieszkańcach wsi było.
--
Relpp

172. Data: 2008-09-08 17:59:33

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 glob <r...@g...com> napisał/a:

> Relpp-miastowi tez maja wady i problemy.Ja tez mieszkam na wsi,z
> miasta sie sprowadzilem.opaci.

To po jakiego mi wyskakujesz z tekstem że prawdopodobnie jestem ze wsi?
--
Relpp

173. Data: 2008-09-08 18:38:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 17:21:52 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Dnia 08.09.2008 glob <r...@g...com> napisał/a:

> (...) Od dziecka mi powtarzają że
> mam szczęście.

Dlaczego boisz się sam to o sobie powiedzieć? Obawiasz sie małp?
:-)
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

174. Data: 2008-09-08 18:49:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Relpp-miszkańcy wsi,to w wiekszosci chlopi,miastowi uciekaja z miast
na wies,a nastepnie uciekaja ze wsi.Poniewaz chlopi maja swój
hermetyczny swiat.I co raz czesciej,ten swiat nie jest zbyt
normalny,przez alienacje od srodowisk miejskich.A pisze o chlopach,bo
po reakcjach i sposobie pisania,odnosi sie wrazenie ze mentalnie
jestes ze wsi.np.to zaprzeczanie w zywe oczy,ze ty o nienawisci do
kobiet nic nie pisales.A to z latwoscia mozna sprawdzic,ze pisales,iz
nienawidzisz takich dziewczyn co sie wynosza.No i ta obsesja
krytykowania rzeczy ,których sie nie czytalo.To tylko u mieszkańca
wsi.Jest najczesciej spotykane.

175. Data: 2008-09-08 18:53:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 17:56:06 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> [...]
> zagotować wodę widelcem myślą jak wyciągnąć dofinansowania z unii.
>
> Z resztą co Ty mi tu o chłopach, o mieszkańcach wsi było.

Dziś prawdziwych chłopów już nie ma, nie ma o czym mówić.

176. Data: 2008-09-08 18:57:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 11:49:14 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
> nienawidzisz takich dziewczyn co sie wynosza.No i ta obsesja
> krytykowania rzeczy ,których sie nie czytalo.To tylko u mieszka?ca

No ale przecież mieszkańcy miast to w większości byli mieszkańcy wsi, w
pierwszym lub drugim pokoleniu :-)

177. Data: 2008-09-08 19:03:59

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> Dlaczego boisz się sam to o sobie powiedzieć? Obawiasz sie małp?
>:-)

Tu już nie chodzi o to czy się boję tak o sobie powiedzieć. Tylko raczej
o to czy wierzę w ten rodzaj szczęścia o jakim mówia, a nie do końca. :)

No, ale można rzeczywiście powiedzieć że do tej pory specjalnie na jego
brak narzekać nie mogłem. Nie wnikając w to czy jest i czym jest.
--
Relpp

178. Data: 2008-09-08 19:12:06

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> po reakcjach i sposobie pisania,odnosi sie wrazenie ze mentalnie
> jestes ze wsi.np.to zaprzeczanie w zywe oczy,ze ty o nienawisci do

Nie przypominam sobie żebym pisał nawet w afekcie, czy jakimś dziwnym
kontekście.

> A to z latwoscia mozna sprawdzic,ze pisales,iz
> nienawidzisz takich dziewczyn co sie wynosza.

Skoro tak to czekam na cytat. Pokażesz odszczekam, że nie mówiłem. Nie
pokażesz przestaję Cię traktować poważnie o ile to jeszcze w ogóle
możliwe.

> No i ta obsesja
> krytykowania rzeczy ,których sie nie czytalo.To tylko u mieszkanca
> wsi.Jest najczesciej spotykane.

Nie krępuj się, tutaj też pokaż jakiś cytat. Jak wyżej.
--
Relpp

179. Data: 2008-09-08 19:20:36

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> Dziś prawdziwych chłopów już nie ma, nie ma o czym mówić.

Toż właśnie nie wiem co my o tych chłopach w ogóle...

--
Relpp

180. Data: 2008-09-08 19:22:17

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> No ale przecież mieszkańcy miast to w większości byli mieszkańcy wsi, w
> pierwszym lub drugim pokoleniu :-)

Nie dojdźmy tylko do tego że wszyscy się wywodzimy od mieszkańców
jaskiń. ;)
--
Relpp

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera