Brodzik czy wanna

1. Data: 2003-02-24 08:12:22

Temat: Brodzik czy wanna
Od: "jow" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze,
jestesmy z mezem mlodym malzenstwem, ktore od niedawna jest szczesliwym
wlascicielem wlasnego M...
No i niestety urzadzenie wlasnego gniazdka to ciagle dylematy i moc
problemow. Stad moja prosba- mamy lazienke o wymiarach 1,73 x 2,44 i nie
jestesmy do konca przekonani co bedzie bardziej funkcjonalne- brodzik czy
wanna? Moze ktos z Was przedstawi argumenty, ktore zadecyduja o wyzszosci
brodzika nad wanna badz odwrotnie...

pozdrawiam
Jola

1. Data: 2003-02-24 08:24:03

Temat: Re: Brodzik czy wanna
Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jow" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wanna? Moze ktos z Was przedstawi argumenty, ktore zadecyduja o wyzszosci

W wannie mozna trzymac karpia na swieta w brodziku raczej nie :)))
Zawsze mozesz kupic wanne z parawanem - masz i to i to.
Pzdr.

1. Data: 2003-02-24 08:38:31

Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

jow napisał(a):
> [...]
> problemow. Stad moja prosba- mamy lazienke o wymiarach 1,73 x 2,44 i
> nie jestesmy do konca przekonani co bedzie bardziej funkcjonalne-

Za nic w świecie nie zrezygnowałabym z wanny. To dla mnie miejsce, gdzie
mogę się również odprężyć, zrelaksować.

Pozdrawiam,
Nela

1. Data: 2003-02-24 08:59:09

Od: "Jarek" <j...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musicie spytać sami siebie niestety :-)

tzn. czy przedkładacie leżenie w wannie nad swobodne poruszanie sie w
lazience (wiem coś o tym, bo sam mam lazienkę o wym. 1,5 x 2,1 m) -
zakładając pelen program lazienki w bloku :-) tzn. pralka, umywalka,
wanna/brodzik, ubikacja ....
Ja np. mam brodzik (7 lat) i jestem zadowolony w 100 % (może dlatego, że nie
lubię się moczyć) ....
ale taki głeboki - ok. 30 cm i "w razie czego" dzieci robią sobie w nim
kąpiel :-)

Pozdrawiam
Jarek

1. Data: 2003-02-24 09:02:42

Temat: Odp: Brodzik czy wanna
Od: "Bożena" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wannie mozna trzymac karpia na swieta w brodziku raczej nie :)))
> Zawsze mozesz kupic wanne z parawanem - masz i to i to.
> Pzdr.

Nie zgadzam sie z Pablo.
Ja mam brodzik - głęboki, specjalnie dla .. nie, nie nie karpia, ale
dziecka, ale jakby ktos wolal karpia to nic nie stoi na przeszkodzie.
Jestem zadowolona z brodzika - i tak nie mielismy czasu na wylegiwanie sie w
wannie a dziecko pluska sie do woli (2i pol roku).

Bożena

1. Data: 2003-02-24 09:20:24

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <b...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jestem zadowolona z brodzika - i tak nie mielismy czasu na wylegiwanie sie
> wannie a dziecko pluska sie do woli (2i pol roku).

Hmmm. Jesli ktos lubi takie brodziki to ok. Ja jestem przeciwnikiem
podnoszenia nogi na 0.5 m zeby wejsc pod prycho, przy wychodzeniu mozna sie
za to wywalic. Co do karpia to jak twoj maz zlowi 10 - kilowca to brodzik
odpada. :)))
Pzdr.

1. Data: 2003-02-24 09:21:10

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Feb 2003, jow wrote:

> [...]
> wanna? Moze ktos z Was przedstawi argumenty, ktore zadecyduja o wyzszosci

W wannie z parawanem można wziąć prysznic, w brodziku się nie wykąpiesz.
Urządzałem dosłownie przed chwilą łazienkę o bardzo podobnych wymiarach,
spokojnie zmieściła się wanna asymetryczna. Pralkę wyrzuciliśmy do kuchni,
ale w łazience też by się zmieściła - tyle, że dla nas łazienka jest
ważniejsza, niż kuchnia i nie chcieliśmy jej zagracać.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-02-24 10:04:21

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Feb 2003 09:12:22 +0100 I had a dream that jow <j...@w...pl> wrote:
> [...]
>wanna? Moze ktos z Was przedstawi argumenty, ktore zadecyduja o wyzszosci

Dużo nad tym myślałem niedawno:
Za _wysokim_ brodzikiem:
- spokojnie można zrobić w nim pranie
- można w nim wykąpać dzieciaka tak jak w wannie
- cała rodzina może brać prysznic razem
- nie zajmuje tyle miejsca
- nie zużywa tyle wody

Wanna to wynalazek średniowiecznej Europy ;)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2003-02-24 10:26:16

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Feb 2003, Grzegorz Janoszka wrote:

> Dużo nad tym myślałem niedawno:
> Za _wysokim_ brodzikiem:

> - cała rodzina może brać prysznic razem

A co ma _wysokość_ brodzika do tego? Poza tym do grupowych orgii pod
prysznicem to jednak najlepsza zawsze będzie duża wanna z parawanem

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-02-24 10:54:22

Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Wanna to wynalazek średniowiecznej Europy ;)

Ale za to jaki fajny ;-)

Pozdrawiam,
Nela

drewno egzotyczne
znowu czyszczenie kabiny prysznicowej
okleiny przezroczyste
w angielskim stylu
Jaka podloga do mieszkania ? (moze panele)