Brodzik czy wanna

1. Data: 2003-02-24 11:21:22

Temat: Re: Brodzik czy wanna
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Feb 2003 11:26:16 +0100 I had a dream that Grzegorz W. Fedorynski
<a...@z...mimuw.edu.pl> wrote:
>A co ma _wysokość_ brodzika do tego? Poza tym do grupowych orgii pod
>prysznicem to jednak najlepsza zawsze będzie duża wanna z parawanem

Wysoki to do prania akurat i kąpieli dziecka :)
Rodzinna kąpiel nie jest orgią, tylko kąpielą.
A brodzik do grupowych kąpieli o wiele bardziej się nadaje niż wanna.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2003-02-24 15:10:23

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Feb 2003, Grzegorz Janoszka wrote:

> A brodzik do grupowych kąpieli o wiele bardziej się nadaje niż wanna.

Ciekawym dlaczego. Jakie są wymiary Twojego brodzika?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-02-24 21:05:44

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos z Was przedstawi argumenty, ktore zadecyduja o wyzszosci
> brodzika nad wanna badz odwrotnie...

A dlaczego brodzik CZY wanna?
w podobnej wielkości łazience mam i brodzik i wannę, wprawdzie jest nieco
ciasnawo, ale skończyły się rodzinne dyskusje na temat przewagi jednego nad
drugim
pozdrawiam
Michał

1. Data: 2003-02-24 21:17:46

Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jow" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> jestesmy z mezem mlodym malzenstwem, ktore od niedawna jest
szczesliwym

My mamy szczescie miec jedno i drugie. Ja i maz kapiemy sie tylko pod
prysznicem (szybkosc i wygoda, mniejsze zuzycie wody, mniej
szorowania), nie wyobrazam sobie natomiast kapania w ten sposob malego
dziecka (cowieczorny rytual kapieli w wannie!!!).

:-) Monika

1. Data: 2003-02-24 21:43:33

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Feb 2003 16:10:23 +0100 I had a dream that Grzegorz W. Fedorynski
<a...@z...mimuw.edu.pl> wrote:
>Ciekawym dlaczego. Jakie są wymiary Twojego brodzika?

No właśnie jeszcze przed remontem łazienki.
Ale widziałem na wystawie budownictwa takie fajne duże.

1. Data: 2003-02-25 07:45:50

Od: "jow" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zgadzam sie z Pablo.
> Ja mam brodzik - głęboki, specjalnie dla .. nie, nie nie karpia, ale
> dziecka, ale jakby ktos wolal karpia to nic nie stoi na przeszkodzie.
> Jestem zadowolona z brodzika - i tak nie mielismy czasu na wylegiwanie sie
> wannie a dziecko pluska sie do woli (2i pol roku).
>
> --
> Pozdrawiam

Bożena

Jaka jest preferowana głebokosc brodzika, aby mozna go bylao uznac za
gleboki?

Jola

drewno egzotyczne
znowu czyszczenie kabiny prysznicowej
okleiny przezroczyste
w angielskim stylu
Jaka podloga do mieszkania ? (moze panele)