Brzuch jak stal :)

1. Data: 2005-07-19 08:07:02

Temat: Brzuch jak stal :)
Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Co to moze być i czy moze być objawem czegoś niepokojacego : nienatruralna
twardosć brzucha-- jak ze stali :).Wrazenie przy tym wzdęcia.Dzięki

2. Data: 2005-07-19 08:29:49

Temat: Re: Brzuch jak stal :)
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Co to moze być i czy moze być objawem czegoś niepokojacego : nienatruralna
> twardosć brzucha-- jak ze stali :).Wrazenie przy tym wzdęcia.Dzięki

Ze stali? To chyba raczej niemożliwe... Nie jesteś przecież rzeźbą
z Wolframu. Chtyba po prostu zbyt napinasz mięśnie,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.

Tomek

3. Data: 2005-07-19 11:46:16

Od: "telka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> Co to moze być i czy moze być objawem czegoś niepokojacego : nienatruralna
> twardosć brzucha-- jak ze stali :).Wrazenie przy tym wzdęcia.Dzięki

Na wzdęcia polecają espumisan (bez recepty), ale jeśli to długo trwa,
trzeba zapytać lekarza.

4. Data: 2005-07-19 20:02:48

Od: KM <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@a...pl napisał(a):
> Co to moze być i czy moze być objawem czegoś niepokojacego : nienatruralna
> twardosć brzucha-- jak ze stali :).Wrazenie przy tym wzdęcia.Dzięki
Deskowaty, twardy brzuch (obrona mięśniowa) i ból - ostra sprawa
brzuszna, potrzebna szybka pomoc lekarska.

5. Data: 2005-07-20 20:35:23

Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> Deskowaty, twardy brzuch (obrona mięśniowa) i ból - ostra sprawa
> brzuszna, potrzebna szybka pomoc lekarska.
mogłabym prosic o coś więcej?ostra sprawa brzuszna czyli co konkretnie?I naczym
ta pomoc lekarska ma polegac - bo zazwyczaj jak sie do lekarza z czyms takim
idzie to ci ewentualnie przepisze jakieś leki na wzdecie i tyle - raczej drązyć
nie bedzie co to moze być?
dzieki

6. Data: 2005-07-20 20:41:02

Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

aha - zaznaczam ze zadnego urazu brzucha nie miałam -jedyne czym mogl sie
fizycznie moj organizm zmeczyć to noszeniem bagazy

uczulenie na raczkach dwulatka
[ANKIETA] Alergie pokarmowe u dzieci
A my juz po przeszczepie....
pytania - ropiejace migdalki i nerwica WROCLAW
laparoskopia - cena