Zmywarka raz jeszcze

1. Data: 2001-01-24 01:44:24

Temat: Zmywarka raz jeszcze
Od: Robert Keller <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ze znowu zaczynam o AGD, ale...
Ostatnio, zachecona dyskusja na grupie, zaczelam zastanawiac sie nad
zakupem zmywarki. W zwiazku z tym mam kilka pytan odnosnie tego sprzetu:

- czy naprawde jest w stanie domyc rozne rzeczy (pisaliscie, ze
wlaczacie ja raz na dzien, czyli niektore rzeczy troche juz stoja i
zmywarka usuwa nawet te przyschniete kawaleczki?)
- czego zmywarka nie domyje (przypalonych garow i czego jeszcze?)
- na co warto zwracac uwage przy zakupie (ktore funkcje sa potrzebne, a
ktore to tylko dodatkowe "gadzety"? - zdaje sobie sprawe, ze im wiecej
funkcji, tym wyzsza cena, a ja jednak nie mam zawrotnych pieniedzy do
wydania)
- zmywarka jakiej firmy sie najlepiej sprawuje?
Bede wdzieczna za podpowiedzi i wszelkie sugestie!
Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2001-01-24 15:21:34

Temat: Re: Zmywarka raz jeszcze
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Robert Keller" <n...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> wydania)
> - zmywarka jakiej firmy sie najlepiej sprawuje?
> Bede wdzieczna za podpowiedzi i wszelkie sugestie!

Uzywam zmywarki juz od ladnych kilku lat i nigdy z niej nie zrezygnuje!!!
Co do mycia, to bardzo czesto zmywarka lepiej i szybciej umyje niz recznie,
np. blachy po grillowaniu. Kiedys próbowalem recznie to doszorowac i
musialem dac sobie spokój. Najwazniejszy jest proszek do zmywarki. Ja uzywam
Somat. Sa one tak zrace, ze zmyja wszystko (lacznie z nadrukami na
szklankach wiec ich nigdy nie myje w zmywarce). Nalezy zwracac uwage, czy
dana rzecz moze byc myta w zmywarce.
Co do bajeranckich programów, to mam swoje zdanie. Najlepij, zeby byly 3:
plukanie, pozadne mycie w temp. 55 st C i mycie ekonomiczne w obnizonej
temp. Inne programy to typowe bajery nie do wykorzystania w codziennej
eksploatacji. Ja zbieram naczynia z calego dnia i wlaczam od wielu lat
ciagle ten sam program.
Co do firmy - ja mam zmywarke Amici - nie polecam, jest raczej kiepska,
wariuje programator, który serwis zmienil po 11 miesiacach od zakupu, krótka
gwarancja. Moi rodzice maja Whirpoola od 8 lat. Po prostu cudenko, dziala
bezblednie, sypiesz proszek i uzywasz.
Powodzenia przy zakupie.

1. Data: 2001-01-24 15:21:39

Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedyna rzecz w domu, o której moge powiedziec, ze kupilem i jestem
zadowolony. Mam ARDO 5 lat, bez napraw.
Zaschnietych naczyn nie domyje, ale jak sie wlaczy plukanie zaraz po
wlozeniu naczynia (plucze okolo 1 minuty) to nie zasychaja.

Krzysiek

www.restauracja.net.pl
www.hotel.biz.pl
www.infostar.com.pl

1. Data: 2001-01-24 22:18:19

Od: "Jolanta B." <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat korzystam ze zmywarki Boscha. Nie mam z nia problemow, zmywa
doskonale (nawet przypalone gary i zaschniete brudne naczynia. Jest to dosc
prosty model, posiada funkcje plukania, szybkiego mycia i dwie temperatury
zmywania 45 i 55 st.), Do tego uzywam proszku, soli i nablyszczacza firmy
Calgonit.
Nie wyobrazam sobie juz czasow, jak to bylo przed nia. Jest niezbedna jak
pralka i lodowka.
Przy zakupie lepiej zainwestuj troche wiecej i kup lepsza marke, tj.
Siemens, Bosch lub Whirpool. To sa firmy- liderzy wsrod zmywarek. Acha, ja
mam zmywarke 45 cm. Na potrzeby 3-osobowej rodziny i do malej kuchni
wystarcza.

Jolanta B. Gdansk

Użytkownik Robert Keller <n...@k...net.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...net.pl...

1. Data: 2001-01-26 20:16:45

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - czego zmywarka nie domyje (przypalonych garow i czego jeszcze?)
> - na co warto zwracac uwage przy zakupie (ktore funkcje sa potrzebne, a

Moja myje wszystko, nawet mocno brudne garnki. Proszki wcale nie sa takie
zrace, szkalnki mozna spokojnie myc, napisy schodza od temperatury
wiec do sxzkla delikatnego warto miec program delikatny 40C a do garnkow
intensywny 75C, wazne zeby regularnie dodawac sol (ach ta nasz twarda woda)i
nablyszczacz

Przemyslaw

1. Data: 2001-01-26 21:32:38

Temat: Bulimia
Od: p...@k...chip.pl (piomia_chip) szukaj wiadomości tego autora

Od dłuzszego czasu mam dolegliwosci typu buliamia.
Czy moglby ktos ze mna porozmawiac na priva o tej przypadlosci, bardzo
prosze.
Aga

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-02-05 09:38:42

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta B." <j...@f...onet.pl> napisał...
> Od kilku lat korzystam ze zmywarki Boscha. Nie mam z nia problemow, zmywa
> doskonale (nawet przypalone gary i zaschniete brudne naczynia.

Mi też się wydawało, ze zmywarka domywa przypalone gary - moje domywa, ale
ja widocznie nie przypalam - są różne stadia przypalania garów. Dostałam
kiedyś od kuzynki przypalony gar do testowania, czy zmywarka go domyje.
Fakt, że nigdy wcześniej takiego garnka nie widziałam... i nie domyła - nie
ma siły 2cm zwęglonego ryżu nie domyje...
Ja z mojego Bosha też jestem bardzo zadowolona...
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Belriso
Re: Sos ostry do lez