Bylo: Co to jest Kumin ?

1. Data: 2001-02-07 09:20:10

Temat: Bylo: Co to jest Kumin ?
Od: Marek Drabik <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Sorki, ze tak pozno odpowiadam, ale mnie nie bylo :)
Potwierdzam, ze kumin z przepisu o ogorkach to kmin rzymski, popularna
przyprawa na poludniu Europy, polnocnej Afryki i PoLudniowej Azji. Nazwa
kumin pochodzi z puszki :) Ground cumin, choc czasem pojawia sie w
przepisach polskich. Stosuje ja nagminnie do salatek, ciekawie zmienia
smak miesa - dla mnie kwintesencja kuchni arabskiej.
Pozdr, MDR