Było:poszukiwany, będzie: a może to nasza wina...

From: "Dysia Te" <e...@n...unisoft.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Było:poszukiwany, będzie: a może to nasza wina...
Date: Thu, 13 Feb 2003 12:11:25 +0100

Tak sobie pomyślałam, że może troszkę w tym naszej winy...Że one te nowe tak
wsie pytajo o te kuraki z KFC, ciasto na pizzę, i całą resztę...? Nie
wszyscy nowi wiedzą, czym jest netykieta, czym się ją je:)), jakie są zasady
grupy. Ja wiem, że wystarczy zapytać, ale stając przed takimi autorytetami
jak KT, Wkn, Joasia D., Bogusia, Waldemary, Walkie! i przepraszam,że nie
wymienie całej reszty-naprawdę zapomina się języka w gębie;) Sama to
przeszłam... A tak w ogóle-to kto jeszcze wita nowoprzybyłych? Ja do dzisiaj
pamiętam powitanie mnie przez Asię Michalską:)) Może by tak na powitanie
nowoprzybyłym wrzucać im linka do kuchenna.host-niech majo, niech się cieszo
i niech nas nie denerwujo i niech wiedzo co, z czym i jaką łyżką...

--pozdrawiam nieśmiało w obawie linczu
Dysia