CISNIENIE KRWI 120/90 czy dobre ?

1. Data: 2004-07-14 13:41:12

Temat: CISNIENIE KRWI 120/90 czy dobre ?
Od: "GRZESIEK" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 28 lat i mam ciśnienie 120/90 czy to jest dobry ciśnienie

pozdrawiam
Grzesiek

czekam na fachowe odpowiedzi
dziekuje

2. Data: 2004-07-14 14:01:30

Temat: Re: CISNIENIE KRWI 120/90 czy dobre ?
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 28 lat i mam ciśnienie 120/90 czy to jest dobry ciśnienie

tak to byc dobry ciesnienie jesli chodzi o czlowieka, choc jak na detki od
roweru za slabe.

> czekam na fachowe odpowiedzi

heh :-)

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

3. Data: 2004-07-17 08:15:20

Od: "Mike" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

ciśnienie bardzo dobre ;)
Użytkownik "GRZESIEK" <B...@i...pl> napisał w wiadomości
> Mam 28 lat i mam ciśnienie 120/90 czy to jest dobry ciśnienie
>
> pozdrawiam
> Grzesiek
>
> czekam na fachowe odpowiedzi
> dziekuje

escherichia coli
Pytanie o toniki na tradzik do cery tlustej (help)....
Elocom a ciąża
hydrokolonoterapia
Laserowa korekcja wady wzroku - czas rehabilitacji