CT / MR u 3.5 latki.

Data: 2001-09-04 20:35:00
Temat: CT / MR u 3.5 latki.
Od: darqus <d...@p...wp.pl>

Witam

Mam ogromna proœb? do szanownych doktorów o opinie.
Moje 3,5 letnie potomstwo ma wst?pnie rozpoznan? migrene(!!?). Po konsultacji
neurologicznej zlecono EEG i CT ewentualnie z wyboru MR. Wszystkie
te metody mam w zasi?gu mo?liwoœci, Lecz tu nasuwa si? pytanie o sensownoœae takiej
diagnostyki. Zw?aszcza je?eli chodzi CT. Wiadomo jakie efekty
uboczne niesie wykonanie CT (promieniowanie jonizuj?ce i znieczulenie ogólne). Czy
istniej? jakieœ INNE œcie?ki diagnostyczne?

Darqus

"nosi? wilk razy kilka....."