CZEKAM, KOCHANE DZIEWCZYNY!

1. Data: 2002-10-19 23:09:07

Temat: CZEKAM, KOCHANE DZIEWCZYNY!
Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Koleżanki.
Z tego, co widzę, jesteście zadowolone z preparatu Harmonet, zawierającego
bardzo niską dawkę etynyloestradiolu i niewysoką gestodenu (przeliczając na
działania uboczne progestagenów).
Jestem ciekaw, która z Was zrobi (-ła?) pierwszy krok dalej:
Która zacznie stosować ( z dobrym skutkiem ) preparat Minesse, ewentualnie
Mercette (pierwszy czterofazowy środek, do stosowania bez przerwy, przez 28
dni cyklu, w tym 4 dni placebo, o sumarycznie najniższej dawce hormonów i
składzie najbardziej odpowiadającym ludzkiej fizjologii), niestety jeszcze u
nas nie zarejestrowany.
Jeżeli Harmonet działa na Was w sposób zadowalający, to dlaczego nie
zastosować Minesse (odpowiednio: gestoden/etynylstradiol = 75/20 /harmonet/
i 60/15 /minesse/, mikrogramy). Czekam. I jeszcze jedno pytanie: dlaczego
żadna z Was nie stosuje Tri-Minuletu, jeżeli sumaryczna dawka hormonów
(miesięczna) jest mniejsza niż w przypadku Harmonetu (nie mówiąc o
Minuletkach i in.), wskaźnik Pearla korzystniejszy, a cykl bliższy ludzkiej
fizjologii?
Nie pozostawiajcie mnie bez odpowiedzi. Jestem naprawdę zainteresowany
tematem, chociaż (jak już wspominałem), golenia na miesiączkę nie zamienię
--
Jasiek
a...@p...onet.pl

2. Data: 2002-10-20 06:31:40

Temat: Re: CZEKAM, KOCHANE DZIEWCZYNY!
Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kochany Jaśku
nie stosujemy (niektóre przynajmniej) Minesse itd z tej prostej przyczyny,
ze Mercilon rozwalil nam pieknie watrobe i teraz mozemy juz tylko wspominac
czasy pigulkowe.
Ewa

3. Data: 2002-10-20 12:18:36

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie pozostawiajcie mnie bez odpowiedzi. Jestem naprawdę zainteresowany
> tematem, chociaż (jak już wspominałem), golenia na miesiączkę nie zamienię
Myślę że na wszystko przyjdzie czas Sam sobie odpowiedziałeś-tych preparatow
nie ma na rynku.Stosowałam tri-minulet nie specjalnie mi pasował.Myślę więc
że na tolerancje danego preparatu wpływa więcej czynnikow niż dawka
hormonow(a zwłaszcza sumaryczna) i przeświadczenie że praparat wielofazowy
jest bliższy fizjologii niż jednofazowy.Przecież młodym kobietom zaleca sie
przede wszystkim preparaty 1-fazowe.Nie sądze też aby wskażnik Pearla był
znacząco wyższy dla Tri-minuletu.Nie wiem czy niekorzystałeś po prostu z
informacji marketingowej firmy produkującej Tri-minulet-dałeś sie zwieść.

Gosia

4. Data: 2002-10-20 14:02:25

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny Kolego.
ta grupa to nie wirtualna tablica reklamowa firmy Lederle. Chyba uczyli Cię
na szkoleniach, że takie formy promocji w Polsce / tak jak zresztą w
zdecydowanej większości krajów / są zakazane. Widać ostatnie publikacje
baaaardzo zaszkodziły firmie skoro jej pracownicy uciekają się do takich
metod zwiększania sprzedaży.

PS. a mówili Ci na szkoleniach, że gestoden w sposób istotny podnosi ryzyko
choroby zakrzepowo-zatorowej albo, że jest progestagenem o stosunkowo dużym
działaniu androgennym? Zapomnieli?

tolo

5. Data: 2002-10-20 15:13:50

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, nie jestem przedstawicielem żadnej firmy, zdaję sobie również
sprawę z ryzyka stosowania gestagenów nowej generacji. To, co napisałem, to
po części prowokacja, a po części odzew na pisk szczęścia, który co jakiś
czas rozlega się na liście wśród kobiet stosujących np. Harmonet.
Poza tym na prawdę chciałem sprawdzić, czy ktoś (efektywnie) stosuje środek
o tak niskich dawkach hormonów (Minesse).
Jeszcze raz: to nie jest żadna forma reklamy, nawet niespecjalnie kojarzę
preparaty z producentami....

--
Jasiek
a...@p...onet.pl

6. Data: 2002-10-20 19:07:36

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Jakoś dziwnie wymieniasz preparaty jednej firmy.
2. Po kiego pytasz się dlaczego ktoś nie stosuje czegoś co jest nieosiągalne
w Polsce.
tolo

7. Data: 2002-10-20 20:06:16

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

. To, co napisałem, to
> [...]
> o tak niskich dawkach hormonów (Minesse).
> Jeszcze raz: to nie jest żadna forma reklamy, nawet niespecjalnie kojarzę
Stosuje Harmonet od ponad roku-w porównaniu z poprzednimi preparatami
(MIcrogynon,mercilon,tri-minulet,)dużo lepsza tolerancja-nie czuje że biore
jakieś tabletki,nie ma żadnych działan niepożądanych.Nie wiem tylko co to
znaczy DUŻO większe ryzyko powikłań zakrzepowo-zatorowych i DUŻo większe
dz.androgenne.DUŻO to znaczy ile i w porównaniu do czego??Czy to nie kolejne
stwierdzenie pochodzące od konkurencyjnego lobby farmaceutycznego.Ale jeżeli
są na to badania kliniczne potwierdzone na pacjentkach-to wierze.
Gosia

8. Data: 2002-10-21 09:04:09

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jasiek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam, nie jestem przedstawicielem żadnej firmy

> Jeszcze raz: to nie jest żadna forma reklamy, nawet niespecjalnie kojarzę
> preparaty z producentami....

:))))))))))))))

Pozdrawiam - Ewa

9. Data: 2002-10-21 10:18:57

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdziłem, faktycznie część z wymienionych przeze mnie preparatów prod.
Wyeth, ale on produkuje jeszcze dużo innych środków z tej grupy. Dla osłody
dodam, że Mercette jest bodajże Organona; gdybym napisał coś o Scheringu, to
temat 'spamowania' by się wyczerpał. Naprawdę zrobiłem to niechcący. Sorki.
skruszony

--
Jasiek
a...@p...onet.pl

10. Data: 2002-10-21 21:13:00

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem jest nieco serszy. Piszesz na grupę sci* a więc w domyśle informacje
tu podawane powinny być ścisłe. Tymczasem w Twoim poście jest wiele błędnych
informacji:
1. Mircette a nie Mercette
2. powinno być 7 tabl. placebo a nie 4
3. najniższa dawka hormonów w "Mercette" to absolutna bzdura. Zawiera tyle
hormonów co inne wprowadzane na rynek ponad 20 lat temu.
Dalsza część też roi się od błędów. Daj sobie spokój z pisaniem na tą
grupę!!!!!

tolo

Ginekologu!czy to możliwe
lekarz od nerek-jaki to?