Cedry ktore bardziej a ktore najmniej mrozoodporne

11. Data: 2006-12-02 17:54:48

Temat: Re: Cedry ktore bardziej a ktore najmniej mrozoodporne
Od: "lukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eksperymentować można...... jak eksperymentuje z araucariami, mamutowcem,
szydlicami a teraz zasadziłem 2 malutkie podocarpusy. zobaczę czy coś z tego
będzie.

pozdrawiam.
Łukasz

12. Data: 2006-12-03 11:59:46

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukasz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> eksperymentować można...... jak eksperymentuje z araucariami, mamutowcem,
> szydlicami a teraz zasadziłem 2 malutkie podocarpusy. zobaczę czy coś z
> tego
> będzie.

Po eksperymentach z drzewami z braku miejsca zaczalem eksperymentowac z
bambusami.
Jak na razie rosla ladnie, nawet najwrazliwsze z tych, ktore mam :)
Jesli mialbym polegac na wyczytanych w sieci danych o mrozoodpornosci, to
Magnolia officinalis nie mialaby prawa u mnie rosnac a rosnie i ma sie
dobrze :)
Z iglastych na granicy swoich mozliwosci jest u mnie tylko cyprysowiec ale
sil nabiera i moze juz nie bedzie bardzo przemarzal.

Pozdrawiam,
Bpjea

13. Data: 2006-12-04 21:45:10

Od: "sebdar" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Ostatnio zakupiłem nasiona cedru libanskiego od firmy zajmujacej sie
profesionalnie sprzedaza nasion. Podaja oni "najbardziej odporny na
mróz spośród cedrów". Podaja ze miejsce pochodzenia (zbioru) nasion
to USA. Niewiem czy to dobrze czy zle. Sprobuje co z tego wyniknie.
Pozdrowienia
sebdar

14. Data: 2006-12-04 21:48:12

Od: "sebdar" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
[...]

na środku trawnika
Jemioła na drzewie ( czy to początek końca?
Prosba do Michała M i innych
Nasiona lilii
Wszystkim Januszom