Chleb - mieszanka do automatu

31. Data: 2010-05-29 05:31:29

Temat: Re: Chleb - mieszanka do automatu
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-28 23:35, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Hej! :)
>
> Żyję, żyję, ale od narkotyków trzymam się wciąż z daleka. ;)

To wróć na dzieci chociaż. Tam cisza, spokój, wiatr tylko hula. No i
Eulalka wpadła.

Qra

32. Data: 2010-05-29 08:19:07

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> 0,5l ciepłej wody
> 1 jajo całe
> 8 łyżek otrąb pszennych lub żytnich
> trochę startego ostrego żółtego sera
> sól do smaku
>
> Wrzucić wszystko do miski i wymieszać, na końcu można dodać orzechy,
> śliwki lub inne dodatki i porządnie wyrobić (ja to robię mikserem).
> Przelać do formy i zostawić do wyrośnięcia na około 0,5 godz. Polać z
> wierzchu wodą lub mlekiem i piec w 180st.C około 1 godz.
>
> Może to nie jest typowy chleb, ale świetnie spełnia jego rolę. No i
> udaje się nawet takiemu laikowi w pieczeniu chleba jakim ja jestem.

A dziękuję - spróbuję.

E.

33. Data: 2010-05-29 20:58:33

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> To wróć na dzieci chociaż.

Na pewno zajrzę (choć nie za często, bo mnie jeszcze tam znajdą ;) ), bo
moja zgaga zdecydowała się w końcu na zielone przedszkole, więc będę
potrzebowała profesjonalnego wsparcia od 7.06. W przeciwnym razie nie
wiem, jak to zniosę.

> Tam cisza, spokój, wiatr tylko hula.

Przeziębić się można.

> No i
> Eulalka wpadła.

To wypada pogratulować. ;)

Ewa
PS: Natomiast wszelkie prywatne umowy z mojej strony w razie czego aktualne.

34. Data: 2010-06-24 20:16:28

Od: "Barbara K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Sprawa polega na jakości ziarna, jego suszeniu, przechowywaniu itd.
> Podobnie z mąką jak mielona i przechowywana. Jeżeli kupujesz prosto z
> młyna
> ze świeżego przemiału i masz zaufanie do młynarza to masz świeżą i dobrą
> mąkę. Wielu ludzi zaskakuje smak i zapach zupełnie naturalnych świeżych
> produktów - przeżywaja szok w zetknięciu z nimi i niueraz im źle takie
> produkty pachna i smakują na początku bo są INNE...
> Jeżeli ktoś przez całe swoje życie dostawał paszę a nie jedzenie...

Podobno do mąki często dodawane jest wapno dla wybielenia, ale też tego nie
pisza na opakowaniu...
Ja ostatnio kupuję mąkę w młynie i piekę domowy chleb. Na początku był to
tylko drożdżowy, a teraz na zakwasie. Żaden kupny nie pobije smaku tego
domowego z dobrej mąki...

Pozdrawiam
B.

35. Data: 2010-08-09 20:03:10

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ja ostatnio kupuję mąkę w młynie i piekę domowy chleb. Na początku był to
> tylko drożdżowy, a teraz na zakwasie. Żaden kupny nie pobije smaku tego

Co myślisz o kupnie własnego młynka za 220 euro i kupowaniu ziarna? Zawsze
świeża mąka.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Pieczeń duszona z pręgi.