Choroba wektorowa

1. Data: 2008-07-01 21:30:06

Temat: Choroba wektorowa
Od: Ewa <E...@a...it> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie laika: co to jest "choroba wektorowa"?

2. Data: 2008-07-02 07:00:28

Temat: Re: Choroba wektorowa
Od: "Ls." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie laika: co to jest "choroba wektorowa"?

Jesli to jakaś "nowoodkryta" awersja do matematyki, to wkrótce pewnie
zaatakuje 50% gimnazjalistów i stanie sie równie popularna co dysleksja ;)
BTW na onecie ktoś zadał pytanie ile to 7-2+1=? i... wielu nawet z tym nie
mogło sobie poradzić! A niektórzy probowali dowieść że mogą być dwa różne
wyniki :))) Ech, brak matury z matmy i amnestia giertycha robia swoje.
A na powaznie to nie wiem co to za choroba.

Pzdr,L.

3. Data: 2008-07-02 11:05:41

Od: Ewa <E...@a...it> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lip, 09:00, "Ls." <t...@a...pl> wrote:

> Jesli to jakaś "nowoodkryta" awersja do matematyki, to wkrótce pewnie
> zaatakuje 50% gimnazjalistów i stanie sie równie popularna co dysleksja ;)

> A na powaznie to nie wiem co to za choroba.

A ja chyba doszłam. Za Twoją wesołą odpowiedź mogę się z Tobą
podzielić moimi przypuszczeniami: chyba chodzi o choroby przenoszone
przez jakieś stworki ( pchły, komary, czy jak przy chorobie
niebieskiego języka - kuczmany ).
Ale jestem mądra...

Ewa

4. Data: 2008-07-02 12:16:33

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ale jestem mądra...
Ewa

A ładna?

Pozdrawiam

Jacek

5. Data: 2008-07-02 18:59:21

Od: Ewa <E...@a...it> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lip, 14:16, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:

> A ładna?

Blondynka.

Ewa

6. Data: 2008-07-03 07:30:09

Od: krzysiek82 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To na pewno ładna :)

7. Data: 2008-07-03 08:53:23

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To na pewno ładna :)

Kiedyś widziałem brzydką blondynkę, ale to na pewno nie Ewa :-)

Jacek

8. Data: 2008-07-03 09:48:34

Od: Ewa <E...@a...it> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lip, 10:53, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:

> Kiedyś widziałem brzydką blondynkę, ale to na pewno nie Ewa :-)

No cóż, przykro mi Ci to mówić, ale możesz się mylić...

Sprawę chorób wektorowych mamy już wyjaśnioną. A o to "w tym temacie"
chodziło.

Ewa

9. Data: 2008-07-17 21:07:18

Od: adi <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

hehehehe, dobre.

http://www.lamiglowkimix.pl

po czym poznac, ze lek jest na znizce czy ryczalcie?
zrenice
Oczyszczenie - ukladu pokarmowego.
palenie bierne
Ciekawa sprawa z nadcisnieniem