Ciasto kokosowe

1. Data: 2002-09-16 12:24:22

Temat: Ciasto kokosowe
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Podaję wkupny przepis na ciasro kokosowe
Biszkopt:
5 jajek
15 dkg krupczatki
15 dkg cukru krystzału
1/2 łyzeczki proszku do pieczenia

Wykonanie:
Białka ubić na sztywno, dodajc szczypte cukru, wsypać pozostały cukier i
miksować, dodać żółtka i lekko wymieszać, mąkę z proszkiem do pieczenia przesiać
i wymieszać łyżką.
Wyłożyć na blache, piec około godziny w temperaturze 180 stopni C.
+
Plcek kokosowy:
200 gram wiórków kokosowych
1/2 szklanki cukru
4 białka
----
Białka ubić na sztywno, dodać cukier, zmiksować, wsypać wiórki i wymieszać.
Wyłozyć na blachę i upiec na złoty kolor (około 1/2 godziny)
----
Krem:
1 puszka ananasów
1 kostka masła roslinnego
2 budynie smietankowe z cukrem.
---
Sok z ananasów wlac do rondelka i zagotować, 2 budynie rozpuscić w jednej
szklance wody i wlać do soku do rondelka. Zagotować i odstawić do wystudzenia.
Do zimnego budyniu dodać masło roślinne, wymieszać, wsypać pokrojone ananasy i
wymieszać.
Z biszkoptu zdjąć wierzchnią skórke, nas aczyć, nałożyć krem i przykryć
plackiem kokosowym. Wstawić do lodówki.

Smacznego.

Ps. Mam jeszcze kilka przepisów na ciasta dla odchudzających sie.
Gdyby było zapotrzebowanie, to chetnie udostepnię

Mira (Wrocław)

1. Data: 2002-09-16 12:29:48

Temat: Re: Ciasto kokosowe
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Gdyby było zapotrzebowanie, to chetnie udostepnię

)
Z nieba spadlas!Zapotrzebowanie jest wielkie!!
Pozdrawiam i z gory dziekuje
Ilona

Przepis na kapustę zasmażaną
coś smacznego