Patelnia Grillowa -porada

1. Data: 2002-09-16 07:37:45

Temat: Patelnia Grillowa -porada
Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym kupić patelnię grillową. Jest to taka patelnia z fakturą. Czy ktos
posiada coś takiego (jeżeli tak jak się sprawuje w praktyce) i gdzie
najlepiej ją kupić żeby nie przepłacić i być zadowolonym. Może ktoś zna
jakiś sklep internetowy gdzie można kupić taką petelnię. Jak narazie
wyśledziłem coś takiego tylko w nowym katalogu IKEI. www.ikea.com.pl. Proszę
o pomoc

1. Data: 2002-09-16 08:44:12

Temat: Re: Patelnia Grillowa -porada
Od: "GoniaP" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roj" <r...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najlepiej ją kupić żeby nie przepłacić i być zadowolonym. Może ktoś zna
> jakiś sklep internetowy gdzie można kupić taką petelnię. Jak narazie

Ja mam taka patelnie wlasnie z IKEI :) Jest super, slicznie sie na niej
smazy wszystko w paseczki. Taka patelnia jest super, sprawuje sie swietnie.
Niedawno byla mowa na grupie o tych patelniach, poszukaj: watek pt "Viva
rowki w patelni" z dnia 02-09-02 godz 18:04 autor: Tomek W.

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2002-09-16 11:12:56

Od: "agnes" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam taka patelnie wlasnie z IKEI :) Jest super, slicznie sie na niej
> smazy wszystko w paseczki. Taka patelnia jest super, sprawuje sie
swietnie.
Witam,
czy to jest patelnia o nazwie KURAGE (79 zl) ?
http://www.ikea.com.pl/IKEA2002/prod.xml?productId=5
6183543

Agnieszka

1. Data: 2002-09-16 11:19:26

Od: "GoniaP" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to jest patelnia o nazwie KURAGE (79 zl) ?
> http://www.ikea.com.pl/IKEA2002/prod.xml?productId=5
6183543

Tak, to wlasnie ta :)

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2002-09-16 11:47:43

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Co Wy z ta IKEA ?? IKEA jest droga.
JA w ubieglym roku kupilem w Makrokeszu pikna zeliwna patelnie grilowa 24 x24
cm za jedyne 16 zl.W Ubieglum roku mialem ja na dzialce ale malo przydatna moim
zdaniem na grilu.W tym roku mam ja w domu i od czasu do czasu uzywam.TAka
patelnie trza na pocztku troche podgrzac i to dobrze a potem gaz przykrecic dla
podtrzymania temperatury i do "roboty".A...paski tez wychodza bo jagby nie.

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2002-09-16 11:56:20

Od: "misiorek :o\)" <m...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Ubieglum roku mialem ja na dzialce ale malo przydatna moim
> zdaniem na grilu.

A kto powiedzial, ze patelni grillowej uzywamy na grillu? :>

pozdrawiam
misiorek :o)

1. Data: 2002-09-16 16:24:46

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A kto powiedzial, ze patelni grillowej uzywamy na grillu? :>

Toc dlatego ja do domu wziolem!! Ale tak naprawde to powinna sie nazywac
patelnia a'la grilowa .No nie??

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

grzyby - sa czy nie ma?
Chinskie pulpety (P) latwe, lekkie i szybkie
wspaniałość!
naczynia vacuum
szafran_POMOCY?