grzyby - sa czy nie ma?

1. Data: 2002-09-16 07:16:04

Temat: grzyby - sa czy nie ma?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jechac czy nie jechac? Rosnie cos czy nie w tej najpierw suchej jak pieprz,
a teraz splywajacej woda polnocnej Polsce?
Grzyby snia mi sie juz nawet po nocach, ale slyszalam tez opinie, ze sciolka
w lasach byla tak bardzo przesuszona, ze teraz zaden deszcz nie pomoze i
grzybow w tym roku na Wybrzezu i Kaszubach nie bedzie. A moze to jakies
oszczerstwa? Na zwyczajach obrastania lasow w grzybki za bardzo sie nie
znam, totez zapytuje szanownych grupowiczow, moze ktos juz byl na
grzybobraniu i zrobil wstepne rozeznanie ...
Prosze o relacje.

pozdrawiam

zasmarkana Wknpim

1. Data: 2002-09-16 07:54:38

Temat: Re: grzyby - sa czy nie ma?
Od: "Niunieczka" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znam, totez zapytuje szanownych grupowiczow, moze ktos juz byl na
> grzybobraniu i zrobil wstepne rozeznanie ...

W sobote wybral sie moj znajomy na grzyby i owszem znalazl ;o) w 4 osoby
nazbierali wiaderko tyle ze to nie na Kaszubach bylo a na Slasku w okolicy
Lublinca.
Miejscowi twierdza ze w przyszlym tygodniu grzyby beda troche cierpliwosci
;o)

Niunia

1. Data: 2002-09-16 08:02:52

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> Jechac czy nie jechac? ..
> Prosze o relacje.
>
> pozdrawiam
>
> zasmarkana Wknpim

No to ja relacjonuję.
Byłam w weekend swoim rodzinnym domku (w byłym zielonogórskim).
A tam jak wiadomo....najwięcej lasów. Grzybów jesienią na ogół też nie brakuje.
Wybrałam się do lasu w sobotę na spacer. Sądziłam, że przy okazji
parę grzybków na obiad znajdę. No i się bardzo zdziwiłam.
Grzybków nie ma. Po prostu nie ma:(((
Sciółka faktycznie bardzo sucha...aż nieprzyjemnie się chodzi.
Pod butami wszystko trzeszczy.
Na targowisku w moim mieście znalazłam jedną panią, która miała
tylko jednen, marny pojemniczek kurek.
Wczoraj wracając do Wrocławia również nie napotkałam "zbieraczy",
którzy sprzedają runo leśne przy drodze.

Może deszcze , które padają od wczoraj coś pomogą.
Ale znów noce są zimne a to grzybom nie sprzyja.
Wydaje mi się, że w tym roku nie będzie dużego grzybobrania.

Moja rada WKN...najpierw wylecz katarek:)
Poczekaj tydzień ( ma być cieplej) i wówczas może będzie już coś
do zbierania:))

Pozdrawiam,
Mich'ata

1. Data: 2002-09-16 08:29:12

Od: fadar <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mich napisał(a):

> Wczoraj wracajšc do Wrocławia również nie napotkałam "zbieraczy",
> którzy sprzedajš runo leśne przy drodze.

w sobotę przemierzałem trasę zielona-gora wrocław "zbieracze" stali w kilku
miejscach, widać wszystko wyzbierali i sprzedali:))
pozdrawiam, Darek.

1. Data: 2002-09-16 08:46:52

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

fadar wrote:

> w sobotę przemierzałem trasę zielona-gora wrocław "zbieracze" stali w kilku
> miejscach, widać wszystko wyzbierali i sprzedali:))
> pozdrawiam, Darek.

A może ja nie spotkałam bo...burza nadciągała i pouciekali?:)
A może grzyby przede mną się chowają? (jak byłam licealistką to strasznie
nie lubiłam jeździć z mamą na grzyby...teraz mam za swoje:)

Mich'ata

p.s niemniej....w niedzielę grzybów nie było:)

1. Data: 2002-09-16 08:58:40

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości

> Moja rada WKN...najpierw wylecz katarek:)
> Poczekaj tydzień ( ma być cieplej) i wówczas może będzie już coś
> do zbierania:))

wylecze, wylecze, tak sobie laze po domu tylko i rozmyslam o tych grzybach
:)

wkn

1. Data: 2002-09-16 12:34:39

Od: "Miko" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"fadar" <f...@g...pl> wrote in message news:3D859658.E8E94F00@go2.pl...

| w sobotę przemierzałem trasę zielona-gora wrocław "zbieracze" stali w
kilku
| miejscach, widać wszystko wyzbierali i sprzedali:))
| pozdrawiam, Darek.
Bory Tucholskie, ok. Warlubia - kurki,
ok. Sierpca - koźlaki

1. Data: 2002-09-16 19:51:03

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A w Puszczy Baiłowieskiej (suchej jak pieprz latoś) pokazały sie opieńki !!!
Sałatka z opieniek juz w słoiczkach czeka na zimę...
Z serca Puszczy
Larysa

1. Data: 2002-09-16 21:48:28

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> grzybobraniu  i zrobil wstepne rozeznanie ...
> Prosze o relacje.
Relacje z wypraw grzybowych znajdziesz na stronie
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/grzybobranie11.h
tm
Nasze ostatnie grzybobranie faktycznie nie napawało optymizmem
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/spotkanie.htm
Ale mam dziś informacje że grzyby po wczorajszym deszczu zaczynają rosnąć.
Grzyby na Orawie i Podhalu gdy w innych częściach Polski była susza występowały.
Opisła ten fakt dziennikaka z Dziennika Polskiego
http://dzisiaj.dziennik.krakow.pl/dzisiaj/i/Kraj/41/
41.html
Grzyby jeszcze będą napewno..
Pozdrawiam i udanego grzybobrania w tym i przyszłym tygodniu.
Na mojej stronie pojawiły się nowe ciekawe przepisy na potrawy z grzybów
polecam. http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/przepisy3.htm
Pozdrawiam

Zenit - Wiesław Kamiński

http://www.grzybypodhala.prv.pl

Chinskie pulpety (P) latwe, lekkie i szybkie
wspaniałość!
naczynia vacuum
szafran_POMOCY?
kuchnia3miasto